掃呢頁CODE去手機

2014年8月15日 星期五

[忽然1周 994] 楊婉儀老公幫得手 楊婉儀,MW,




囡囡 Hannah及囝囝 Jonah,係 Winnie嘅精神支柱,一放假就一定陪仔女。

媽咪姐

楊婉儀老公幫得手

郭藹明安心做少奶,而同為港姐冠軍嘅楊婉儀( Winnie)呢,就係標準事業型女性。 Winnie不單用自己個名開咗間兒童教育中心,加上一對小寶貝仔女又乖又聽話,而當中最幸福嘅,就係有個好老公喺身邊做 support。

有 Winnie呢位事業型好老婆,最安樂嘅當然係老公王瑞勳佢除咗支持老婆有自己事業,行街 shopping仲幫手攞嘢㖭。

就好似呢日咁,媽咪姐撞見 Winnie一家四口好開心行街。 Winnie一見到媽咪姐就雞啄唔斷,話嗰日係 family day,仲叫媽咪姐一齊去食 tea喎!不過,見到楊婉儀老公王瑞勳拎住啲重嘢等老婆,媽咪姐好識 do嘅,唔會阻人家庭樂啦。



鍾意就快D Share啦!