掃呢頁CODE去手機

2014年8月15日 星期五

[忽然1周 994] 大懵師奶郭藹明 郭藹明,BKD_S,MW,




郭藹明聚精會神咁睇指示牌,原來係搵緊個 counter拎 coupon。嘩,老公搵到依然咁慳家,簡直師奶典範!

媽咪姐

大懵師奶郭藹明

郭藹明一向低調,甚少蒲頭,哈!媽咪姐呢日就喺銅鑼灣撞到佢一支公喺 supermarket買餸喎。睇真啲,今年已經 46歲嘅郭藹明個樣冇乜變過,仲愈嚟愈嬌俏㖭!不過講到買餸,佢都算係最大懵師奶喇。媽咪姐見佢騰嚟騰去,好似蕩失路咁,最後都係要問人先搵到自己想要嘅嘢!唔通平時都係劉青雲做買手?

郭藹明個樣可以 keep到廿年如一日(圖),但見佢睇嘢要拎到咁遠,就快半百嘅佢眼力就呃唔到人咯。

96年

郭藹明買完餸仲買咗杯果汁潤吓,嘴嘟嘟嘅佢, cute到呢!

劉青雲同郭藹明結咗婚 16年,依然恩愛非常。咁劉太又慳又靚確係抵錫嘅!



鍾意就快D Share啦!