掃呢頁CODE去手機

2014年8月1日 星期五

長途跋涉去探班 洪天明兒子 咀嘴爺爺洪金寶 洪天明,洪金寶,




【新鮮娛頭】長途跋涉去探班 洪天明兒子 咀嘴爺爺洪金寶

2014-08-01 07:15:00



洪金寶見到孫仔探班,開心到同孫仔咀嘴,場面溫馨。(微博圖片)

洪金寶呢排喺內地開工,身為兒子嘅洪天明,知道老竇掛住歲半孫仔洪大仁,所以就特地長途跋涉,山長水遠湊住個仔,去探洪金寶班。

噚晚天明喺微博貼咗四張相,佢話今次大仁去搵爺爺路途相當遙遠,咁究竟有幾遙遠?且看天明以下描述:「5點起床,6點去深圳坐3個多小時的飛機去大連,轉2個小時飛機去黑龍江牡丹江。再坐2個多小時的車程才到這裡。那麼辛苦只是為了探班。因為洪大哥要見洪大仁。開心」

哇....轉咗幾程飛機及車先去到,睇嚟洪金寶開工地方真係幾遙遠喎,不過咁,兩爺孫一見面就開心到不得了,大仁仲同爺爺咀嘴,兼餵爺爺食橙,認真溫馨呀﹗



三代同堂擦餐勁。(微博圖片)



洪大仁餵爺爺食橙。(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!