掃呢頁CODE去手機

2014年10月15日 星期三

籃神劉子健爆裸聊自瀆片 吳若希驚青劃清界線 吳若希,劉子健,BKD_S,




籃神劉子健爆裸聊自瀆片 吳若希驚青劃清界線



其他影片:>>






「籃神」爆自瀆片自稱好大 吳若希驚青劃清界線

因批評佔中被除名高登女神的吳若希,昨日有報道傳其35歲緋聞男友「籃神」劉子健涉向14歲女學生裸聊,拍攝自瀆片並自誇「我好大」,事件震驚球圈,其所屬南華籃球隊昨發聲明,自揭因兩名甲一球員劉子健及陳翊麟的負面消息,為減低事件對球隊影響,即時暫停兩人的球員身份及一切代表南華相關之職務。

昨本報致電吳若希了解,她劃清界線否認拍拖:「由始至終都唔係。」問劉子健是否追求她?吳若希重複說:「冇呀冇呀冇呀冇呀,之前一齊健身做運動,同一班人一齊做,冇話好friend,唔係好方便回答。」問有否收過劉子健的自瀆片?她再連聲說:「我冇呀冇呀冇呀,我哋自從之前俾人影到,再冇好多聯絡。」

問到若有朋友向14歲女生傳自瀆片,她會否跟其絕交?吳若希說:「哎……呢個行為唔係咁好囉,我唔知點答,因為我未知發生乜嘢事。」記者謂南華發聲明暫停其球員身份,吳若希聞言說:「係咩,咁如果南華都了解中,我都要了解吓先,但冇可能咁樣去問佢,好尷尬喎。」問到覺得他為人如何?吳若希說:「正常,因為我認識嘅佢就係斯文怕醜囉。」



■吳若希昨被問到緋聞男友劉子健是非,刻意與對方劃清界線。資料圖片



■劉子健疑被爆與14歲少女在網上裸聊,轟動整個籃球界。



■吳若希曾在instagram大晒與籃神劉子健的合照。互聯網圖片



■劉子健疑因裸聊及自瀆片流出,被所屬球隊南華昨日勒令暫停其球員身份。資料圖片

糖妹:我唔識佢㗎

記者致電劉子健求證,但至截稿前沒回覆,至於他的instgram關注糖妹、陳嘉桓、蔡卓妍等女星,糖妹昨接受電話訪問說:「我唔識佢㗎,但細個打籃球知佢邊個,所以之前有follow佢,因為係童年回憶。件事唔知真假,網絡世界捏造得好快,公眾人物要珍惜自己事業,因為係年青人榜樣,不過之前同吳若希傾偈,佢話自己單身,佢咁講我咁聽。」

採訪:皓騫



鍾意就快D Share啦!