掃呢頁CODE去手機

2014年10月6日 星期一

周慧敏千度近視 新秀戴「四眼龜」唱 哥哥叫除眼鏡 周慧敏,




周慧敏千度近視 新秀戴「四眼龜」 有人叫除眼鏡唱

2014-10-06 14:41:00



(攝影:王連連)

周慧敏喺觀塘出席眼鏡店開幕,仲得到老闆送出永久免費會藉,啱晒有深近視既周慧敏。佢話以前諗過矯視,但係發現視網膜有問題,修補咗對眼,負荷唔到激光矯視。

有千幾度近視嘅周慧敏,話因為細個夜晚要偷偷細聲量睇電視,要好近去睇,依家大個咗都避免用太多智能電話同電腦。

而周慧敏四眼妹嘅樣,佢話家人同老公倪震見到,佢話:「出trip工作人員都有見我淡素娥眉嘅樣。」提到個樣會好可愛,佢話:「我唔覺得可愛,唔相信有人鍾意。當年85年參加新秀,面試時黎小田張國榮等人都喺度,我戴住個四眼龜唱,之後佢哋叫我除眼鏡俾佢哋睇,有人叫我參賽時唔好戴。」至於有份拍嘅《一個人咖啡》,因冇時間未能參與宣傳。

另外,近日佔中活動,周慧敏都好關注,佢話:「睇報道覺得好不安好心痛,我不斷祈禱,希望盡快和平解決,大家多啲包容,少啲批判。唔好有任何形式傷害嘅語言令社會分裂,希望學生同差人唔好再受傷害。」









Vivian話自己以前係「四眼龜」,參加新秀都係咁樣唱。



鍾意就快D Share啦!