掃呢頁CODE去手機

2014年11月7日 星期五

[忽然1周 - 1006] 紀曉波繼續冇影 吳佩慈得啖笑 吳佩慈,BKD_S,MW,




呢日又撞到吳佩慈同白歆惠(左)喺 ifc行街。兩個百無聊賴,悶鬥悶!

媽咪姐

紀曉波繼續冇影 吳佩慈得啖笑

吳佩慈自從生完囡囡小蕊蕊之後,成日喺香港蒲頭,不過每次唔係同班姊妹行街,就係攬住個女做「 model」,男友紀曉波永遠冇影。







問到吳佩慈,爸爸紀曉波點解百日宴冇影?佢笑容牽強回答話因為紀曉波唔係藝人喎。咁都得?

媽咪姐問佢紀曉波喺邊啦?佢就淨係得啖笑,例牌死撐。其實咁都明嘅,百日宴咁大件事,連合照都冇張,又真係幾難答得出嘅?

日前,媽咪姐收到風吳佩慈諗住幫囡囡喺香港搵學校做港孩。但當我哋問到吳佩慈嗰陣,佢就話﹕「未諗住呀……(未有打算?)諗緊……」至於係未諗定諗緊真係要吳佩慈自己先知喇!

紀曉波除咗喺囡囡出世影過輯沙龍,其餘日子即如百日宴都完全冇影。



鍾意就快D Share啦!