掃呢頁CODE去手機

2014年11月7日 星期五

[忽然1周 - 1006] 放風可合作  Liddy:同李心潔係緣份 Liddy,李心潔,心潔,李悅彤,MW,




喺訪問入面, Liddy講起彭順有啲眼濕濕,但講到前情敵李心潔,佢就話大家係緣份,「既然今生人生咁短暫都有緣份、都可以所謂碰頭,咁做乜唔珍惜?我唔知第時會唔會見番你。」嗯,媽咪姐估李心潔聽到,只會話大吉利是!

媽咪姐

放風可合作  Liddy:同李心潔係緣份

好多人一生都會錯愛一次,不過 Liddy李悅彤除咗做第三者,介入彭順同李心潔婚姻外,亦面對佢爸爸吞槍自殺嘅悲劇,呢次錯愛真係影響咗佢好多!

出事後 Liddy收埋自己喺大陸一段時間,但後生女點都要出番嚟做嘢嘅,所以「復出」頭炮就去有線拍咗個叫《 Liddy李悅彤一生中錯愛》嘅特輯( 11月 3日開播,共 5集)。

嘩,好應景! Liddy今次真係盡訴心中情:「當第一件事(指彭順『偷食』事件曝光)出現時,佢(彭順)頭也不回咁走!到發生第二件事(指爸爸吞槍自殺),佢一個慰問都冇。」不過轉個頭 Liddy又話自己由頭到尾都無憎彭順,「某啲人某啲事出現係會令到人成長。」咁將來嘅合作對象如果係李心潔又點呢?「無問題,無問題,成件事大家可以算話係一個緣份。」 Well,後生女果然睇得開。咁搵食又確係好重要嘅!只不過,正印李心潔又會唔會肯制呢?你話嘞。

節目第一集, Liddy就話以後見到已婚嘅男人一定會兜路走喎,仲話自己好後悔識咗彭順!《蘋果日報》圖片

周四( 6日)係 Liddy正日生日,節目主持預早送咗個生日蛋糕俾佢, Liddy即時感動喊咗出嚟。喺節目入面,佢流咗好多眼淚。

Liddy出事後,喺投資公司做嘢、拍咗 3年拖嘅前男友 Simon主動關心,兩人愛火重燃。珍惜呀!

Liddy(中)同 Coffee(左)真係好姊妹,大家都經歷過情傷。後者依家教瑜伽搵真銀,之前仲泊到「上海仔」呢個大碼頭,但做馬主又得而復失。

李心潔靜心拍劇

偷食事件發生咗近半年,身為正印嘅李心潔, EQ真係好鬼高,唔單止高調同彭順返香港,仲好快收拾心情開工。呢幾個月佢忙緊拍港視嘅新劇《選戰》,而劇組亦好識做,謝絕探班,冇媒體嘅影響下,身為女主角嘅李心潔自然拍得安心啦。

早幾日李心潔終於拍完港視劇,啱啱佢就去咗台灣出席茶具設計活動,同場仲有恩師張艾嘉,心情自然 good

同彭順和好之後,李心潔就收拾心情留港拍港視劇《選戰》,相反彭順就由年中一直避走北京,有報道指佢籌拍新片《宅女偵探》喎!



鍾意就快D Share啦!