掃呢頁CODE去手機

2014年11月30日 星期日

羅仲謙評東網BABY 半祼Alice B最有藝術氣質 Alice B,羅仲謙,




羅仲謙點評22輯《東網Baby》,大讚Alice B(右)半祼掩胸相最有藝術感名列第一,Rosemary(左)則排第二。

next 1/1 pre

Alice B身形高佻又上鏡,樣子很cool夠晒大體同新鮮感。

next 1/1 pre

經驗豐富的Rosemary擺甫士駕輕就熟,展現成熟的美態。

next 1/1 pre

謙仔笑言食住「韓風」個勢選擇金愛妍,而且金愛妍身形夠高及好有韓國少女傳統的感覺。

next 1/1 pre

Annie G.笑容夠燦爛。

next 1/1 pre

鄺芷凡擁有健康的美態。

next 1/1 pre

樣子甜美的清穗久美子美容夠晒誘人。

next 1/1 pre

Mia性感不造作令人感覺舒服。

next 1/1 pre

膚色黝黑的Milky充滿陽光氣息。

next 1/1 pre

閱女無數的謙仔落足眼力品評22輯《東網Baby》靚相。

next 1/1 pre

入行前曾當過救生員的羅仲謙,每日面對云云女性穿上三點式,可謂閱女無數,對揀靚女亦有一定評美眼光,早前他應邀為22輯《東網Baby》靚相擔任評審,並選出8強,經過一輪細心分析後,阿謙認為Alice B.的「掩胸相」藝術感重,再加上樣貌有個性,即使老江湖Rosemary也不敵,只能屈居第二!

《東網Baby》自推出以來反應熱烈,阿謙坦言閒時也會click入網站瀏覽,早前他就應《東網》邀請任評審,一切從美感角度出發來評分,結果於22輯靚相中選出5強吸睛度十足的《東網Baby》,分別是「第四代Canon女」Alice B.、「中法名模」Rosemary及「韓籍女模」金愛妍。

要裸露得來又帶點藝術感,阿謙認為模特兒及攝影師亦應記一功,坦言於表情上也要好好控制,稍為差一點也會變成另一回事,但Alice B.的半裸掩胸照配上其一副酷樣,令相片增添藝術氣質,更謂:「Alice B.係云云女仔當中比較有個性,好適合唔同類型牌子嘅model,即使平面同行天橋都得,重點係佢mix得嚟又有少少亞洲面孔,身形高佻又上鏡,仲有啲外國名模feel,夠晒大體!(比Rosemary優勝喺邊?)娛樂圈都係鍾意新鮮感,Rosemary都出道一段時間咯,Alice B.就會畀人哋多啲空間去發掘。」

而15歲便出道的Rosemary,於模特兒界可算是老資格,惟於阿謙心目中卻對新鮮感情有獨鍾,他謂:「一睇落去就睇得出Rosemary經驗豐富,無論擺姿態同表情都係,對鏡頭敏感度十足,但就唔係佢以前少女嘅少女味,依家好有成熟美,所以我畀佢亞軍。」

至於金愛妍,阿謙笑指近年韓風直捲全亞洲,所以他也「食住個勢」選番個正宗韓籍代表,他笑謂:「其實佢個樣都幾cute,比起其他女仔好唔同,身形都ok,又夠高,係好傳統嘅韓國女仔氣質,亦帶一點亞洲性感美。」阿謙亦有讚「翻版楊采妮」鄺芷凡(Omi)及Annie G.擁有健康美,後者更有燦爛笑容。

除了5強之外,阿謙亦推介了屬Baby Fat一族的三輯相,包括清穗久美子的「曱甴肚挨浮艇」、陳靜儀(Mia)的「水中望魚」以及梁婉微(Milky)的「夏威夷風情」。阿謙首先指清穗久美子樣子甜美,屬持久型,更謂:「從相入面睇到佢個人幾開心,擺甫士都唔特別賣弄,表現得幾自然,少少曱甴肚ok,女仔太瘦唔好睇。」

而Mia亦非刻意賣弄豐滿身材,令人感覺舒服,他謂:「作為男士,睇女仔着泳衣都係咁樣舒服啲,相反專登去突出某部份唔係太好,可能會反效果添!」至於Milky,阿謙笑指她乃眾多女仔中,膚色較為黑黝的一人,幸得以外國沙灘作為背景,完全與其膚色作出呼應,配合得相當不錯。



鍾意就快D Share啦!