掃呢頁CODE去手機

2014年11月30日 星期日

女神Kay被吊高 凸顯豐滿上圍 掂呀! Kay,謝安琪,




【短片】【好羨慕張繼聰...】女神Kay被吊高 凸顯豐滿上圍 掂呀!

2014-11-30 22:36:00



其他影片:>>






【好羨慕張繼聰...】女神Kay被吊高 凸顯豐滿上圍 掂呀!

潮媽謝安琪(Kay)雖為一子之母,平時聽佢唱歌聽得多,但練功夫及吊威吔就甚少見。噚晚呢位索爆人妻喺微博,貼咗幾張練功夫及吊威吔相片,咪睇Kay嬌滴滴,身手絕不比同場練習嘅陳嘉寶、黃又南與陸永差呀。

Kay身穿貼身T恤及運動褲,吊威吔時因為T恤勒得稍緊,上圍更形豐滿,其中一張相佢同陳嘉寶練功夫,陳嘉寶身材都當堂比下去呀﹗

另外,Kay耍拳時亦有板有眼,反而陸永動作略為生硬。其中一張相片四人動作不一致,Kay笑說:「四人遊?三人行?二人組……OK,我們明白,你或許會覺得,第三張節奏是有點小亂,這只不過代表我們是堅持有個人風格的。」

Kay吊威吔吊得幾開心,見佢張開手「飛」落地,Kay自信滿滿話:「向前飛─OK!向後飛─OH!我跳!我又跳!我再跳!最厲害是……表情每次都差不多。」



(微博圖片)



三人行(微博圖片)



四人遊,陸永(左)咩事?(微博圖片)



謝安琪耍拳都有板有眼喎﹗(微博圖片)



Kay豐滿上圍成功K.O.咗陳嘉寶。(微博圖片)



WOW...(微博圖片)



噚晚Kay去捧衞蘭場,合照是常識吧﹗(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!