掃呢頁CODE去手機

2015年3月1日 星期日

楊紫瓊宣佈今年內結婚 Baby都係今年嫁黃曉明 曉明,Angelababy,Baby,楊紫瓊,黃曉明,




【喜事重重】楊紫瓊宣佈今年內結婚 Baby都係今年嫁黃曉明

2015-02-28 21:42:00



Angelababy26歲生日,在微博及ig大晒男友黃曉明為自己慶祝生日嘅甜蜜照,咁高調,唔通真係好事近?

楊紫瓊與未婚夫Jean Todt喺香港時間今晚現身米蘭時裝周,表現非常恩愛,邊行邊咀嘴。楊紫瓊話今次係專程飛抵意大利捧Roberto Cavalli場。完騷後佢話諗住食餐飯先,希望有時間去血拼,然後就要飛去印度做road safety宣傳工作,之後又要返內地做埋《臥虎藏龍2》嘅後期工作,下周仲要去美國,為投資嘅美劇簽約,忙得不可開交。

雖然工作排得密麻麻,不過人生大事,楊紫瓊亦已開始籌備,同未婚夫決定今年內結婚,楊紫瓊話:「應該係今年結,不過都要完埋手頭工作先,婚禮只會請好close嘅朋友。」

此外,今日有內地爆料網站指黃曉明同Angelababy目前喺美國提前度蜜月,5月份成婚。女方工作人員指婚訊不實,只係傳聞,但據知情人士透露,兩人婚期確實將近,但並非近期,不過會係今年內嘅事。









兩位羊年待嫁新娘,恭喜晒!不過Baby今年內嫁黃曉明暫時都係傳聞,希望當事人快快公佈喜訊







愛護之情溢於言表





米蘭直擊:顏英儀、陳志嵐

鍾意就快D Share啦!