掃呢頁CODE去手機

2015年3月30日 星期一

是非精周嘉儀離職 同事恭喜林小珍 林小珍,周嘉儀,嘉儀,



無綫姐仔的明爭暗鬥戲份﹐隨時好睇過無綫的膠劇。主播林小珍自爆「本台有一位剛離職的周姓女同事」周圍造謠,仲話今年年初小珍老爺病咗,嗰位女同事竟然咒小珍「一入門就剋死老爺」,好冇口德;矛頭直指剛剛離職的周嘉儀。

周嘉儀在職期是非多多,更曾因為跟上司許方輝傳緋聞,而被燉冬菇︳冇得再做《六點點半新聞》。周嘉儀上周三告別《香港早晨》,林小珍立即喺Fb發文:「今日,四方八面的朋友、家人、同事都前來恭喜我。我,都要恭喜大家。」新聞部其他小花都有回應,例如13年離職嘅盤翠瑩話:「哈哈,明白既!總之事事順利,生活愉快喇!」現任主播張文采亦話:「 Im waiting for u, siu chun」暗示佢將會接棒主持《香港早晨》節目,而林小珍亦回覆指:「Laughing must be full of st22 and makeup room」暗指周嘉儀走後,新聞部的錄影廠和化妝間,一定充滿笑聲。

連林小珍老公Jackson Ho都畫公仔畫出腸,留言話:「你以後每朝都有美好嘅早晨喇~~~」真係畫公仔畫到出腸!
鍾意就快D Share啦!