掃呢頁CODE去手機

2015年3月3日 星期二

吳浩康偷食後遺 Sherman反口唔認待嫁 吳浩康,



其他影片:>>






吳浩康偷食斷到正,之前話心裡唔舒服嘅鍾舒漫,今日下晝正式出嚟見傳媒回應事件,理所當然成為焦點。雖然有相有片有証據,不過鍾舒漫同周慧敏一樣,話咁快就原諒咗偷食男。佢話:「佢(吳浩康)有同我say sorry,我同佢有溝通過,佢都知唔恰當,我哋已經處


理咗,總之宜家大家都需要一個緩衝期休息,但呢段時間都會keep住互相關心同聯絡。」問佢會唔會分手?佢就話:「感情唔會咁易變第二樣嘢,唔好單憑一件事一個故事去睇一個人。(已經原諒咗吳浩康?)原諒咗佢」雖然口話原諒,不過之前兩個人明明講到談婚論嫁,但鍾今日就講到明冇結婚呢回事。「男女拍拖,對結婚有憧憬好正常,只係傳吓傳吓連酒席贊助都傾埋!」一講到婚姻大事,鍾舒漫對吳浩康仍有保留。

鍾意就快D Share啦!