掃呢頁CODE去手機

2015年4月23日 星期四

重新上板 當新人咁谷 湯寶如借關楚耀爆肌復出 [壹週刊 - 1311] 湯寶如,關楚耀,M1,



探熱針

重新上板 當新人咁谷 湯寶如借關楚耀爆肌復出

樂壇新人難發圍,《勁歌金曲》都唔夠《 Sunday靚聲王》好收視,舊曲新唱有市場,加上見開完入行三十週年個唱的陳慧嫻有人氣,環球唱片食住條水,摷埋湯寶如出嚟,全面復出,又出動關楚耀挺肌助勢,一於當湯記新人咁做。

第一波陳慧嫻

陳慧嫻去年舉行入行三十週年紀念演唱會叫好叫座,翻唱經典歌的唱片更成為全年最高銷量之一,新不如舊的情況下,環球今年三月重組寶麗金,又打晒鑼開記者會,宣布陳慧嫻加盟。舊將跑到數,據悉寶麗金計劃翻箱倒櫳,緊接陳慧嫻的,是昔日三小花之一的湯寶如。

「上年慧嫻無論個唱定係唱片都勁賣得,而且個勢亦一直 keep得住。近兩年公司用寶麗金牌頭喺海外搞咗唔少演唱會,都係主打陳慧嫻、王韾平、湯寶如、周慧敏、陳曉東、關淑怡、李克勤做巡迴騷搵錢,佢哋啲歌始終喺美加、內地多人識,所以長做長有。簽慧嫻只係第一波,公司而家都傾緊幾個,包括湯寶如。」知情者說。

出道時有同門歌神張學友合唱突圍,今日復出,湯寶如換上後輩關楚耀合唱昔日經典歌《感冒》及拍 MV;為人為到底的關楚耀更除衫晒肌,在網上自彈自唱《感冒》,幫湯記試水溫。

全面復出,被唱片公司當新人咁谷的湯寶如說:「寶麗金叫我唱,咪試吓咁囉!自己都想簽番寶麗金,但遇到好歌先算啦。」

合唱形式演繹《感冒》,加上 Alex Fung重新編曲,當新歌咁谷。

在《感冒》合唱版還未推出前,關楚耀已在個人 ig中騷肌自彈自唱,為湯寶如製造話題。

男友接力湊仔

下月九日,湯寶如將與陳慧嫻、周慧敏、陳曉東等到廣州舉行寶麗金演唱會,事實上,湯記幾乎每個月定時定候返內地做商演,她人不在港,囝囝便交老豆接手。

「都唔關唱騷冇時間湊仔嘅事,係爸爸(男友陳德民)做咗我個角色,我一直都強調事業係緊要啲,我鍾意做嘢,人唔可以唔做嘢。」湯寶如說。

過去曾經搞過生意的湯寶如表示,因為要定期返內地唱騷,早已結束了工作室的業務,但她有計劃搞小朋友美術班,始終做咗人媽咪,對同小朋友有關的,比較有興趣。

四月初,陳慧嫻與湯寶如在廣州出席《寶麗金永恒金曲演唱會》的記者會,門票迅速售罄,證明金曲有威力。

2012年,湯記曾在紅館舉行過一場「湯寶如 20年零一夜狂歡演唱會」,她請來好友劉小慧及黎瑞恩當嘉賓,寶記三小花再現舞台。

與賽車手男友陳德民育有一子陳俊滔的湯寶如,至今仍沒有結婚打算。

四月初,陳慧嫻與湯寶如在廣州出席《寶麗金永恒金曲演唱會》的記者會,門票迅速售罄,證明金曲有威力。

今年四月,陳慧嫻簽約寶麗金,獲環球唱片董事總經理黃劍濤贈送望遠鏡作紀念,寓意她開始新旅程。

92年入行的湯寶如,當年在寶麗金安排與張學友合唱《相思風雨中》,成功上位。

出奇制勝

樂壇已經癱瘓多年,新人固然難出頭,就算老資格歌手亦要出奇制勝,抓緊一閃即逝的復活良機。

陳慧嫻

13年復出樂壇的陳慧嫻一直毫無起色,直至去年翻唱草蜢及鍾鎮濤等的 hit歌後忽然翻生,跟住個唱賣得,並在內地巡迴密密執。

蔣志光

在電視劇《老表!你好 hea》以舊曲新詞唱《相逢何必曾燒衣》,一時間成為網絡大紅人,去年更攞埋大台「最佳男配角」及「專業演員大獎」,威到盡!

李逸朗

失蹤樂壇多年的李逸朗,憑「哭 song」《傻女》唱到幾乎全城皆知,之後更有特首女齊昕「接戲風雲」再谷多谷,終有機會連開兩個蚊型演唱會。

鍾意就快D Share啦!