掃呢頁CODE去手機

2015年4月23日 星期四

獨家圖片 洗米華禁 B跟母姓  Mandy Lieu大肚照操 [壹週刊 - 1311] 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,劉碧麗,M1,




Mandy攞住 4月 7日英國《泰晤士報》,自拍「細」肚相,腹部只係輕微凸起,仲保持到腹肌同人魚線,同以前做 model時,身材分別不大。

娛頭

獨家圖片 洗米華禁 B跟母姓  Mandy Lieu大肚照操

自從懷有「華種」後, Mandy Lieu一直保持低調,行蹤亦十分隱秘,只是間中被發現同男友周焯華(洗米華)出埠拍拖,過二人世界。最近本刊得到一批從未曝光的照片,相中的 Mandy和周焯華當時正身處外國一間餐廳,情到濃時,二人多次連環激嘴,旁若無人。

而一直被指假大肚的 Mandy,上星期就有人分別將她做出高難度垂直一字馬動作,著住運動 bra top清楚見到露肚相片,貼在社交網站 Instagram內;而其中一張相, Mandy手持一份四月七日的英國《泰晤士報》,以盛傳已懷有七個月的日子來計算, Mandy個肚的確偏細。


貼身保護

為免 Mandy Lieu再次受到任何不必要的騷擾,周焯華刻意安排女友入住保安嚴密的中環四季酒店安胎,又經常親自陪伴保護,見大肚婆唔出街,終日鬱住酒店,所以周焯華就算再忙,亦會抽時間帶 Mandy出埠,離開香港是非地。

繼今年二月初,本刊成功捕獲 Mandy和男友共遊曼谷後,本刊最近得到一批照片,相中 Mandy與周焯華同身處外國一間餐廳。二人默契地著住黑色情侶裝,而餐廳內的食客全部是外國人,兩人並排一齊坐,含情脈脈互望,周焯華進一步行動,錫了 Mandy面珠一啖,情到濃時,忘我到無理會附近有其他人。

之後轉到第二個場景,在一個較暗的角落,周焯華和 Mandy四目交投,其中一張相只見男方珍而重之地用雙手輕輕摸住女友塊面,而 Mandy則流露出一副享受表情。最後一張戲肉,周焯華攬實 Mandy,嘴對嘴肉緊狂啜,火辣恩愛到爆晒燈。

據了解,這批已在周焯華的朋友圈中被瘋傳的甜蜜照,應該是今年三月份拍攝,而地點是法國巴黎。

含情對望

Mandy與洗米華四目交投,兩人先來一個深情對望。

法式濕吻

跟住洗米華,忍唔住攬住 Mandy激啜,兩人嘴得相當肉緊。

浪漫摸面

洗米華對 Mandy體貼又溫柔,不時輕撫 Mandy塊面。

親熱相瘋傳

「呢批相大約係一個月前嘅事,華哥啲 friend喺 WhatsApp瘋傳,好似話係佢啲 friend玩嘅時候偷影,之後放咗喺朋友群組,華哥自己都有收到呢啲相,啲人仲講笑問佢使唔使咁 sweet呀,十足初戀咁!」周焯華身邊人說。

鬼妹 Mandy百無禁忌,有咗都四圍飛,甚至 keep住健身操肌。上星期,有兩名外國人(兩人的 ig都有關注 Mandy ig戶口),分別在社交網站 Instagram( ig)發放了兩張 Mandy的近照,更標註了她的個人 ig戶口,但 post相唔夠廿四小時,兩張相就被刪除。

相中可以見到完全冇化妝的 Mandy,該是做完運動後著住黑色運動型 bra top玩自拍,當時她手上還攞住一份英國報紙《 The Times》,日期是二○一五年四月七日,相信是用來記錄大肚情況,身形超瘦削的 Mandy,腹中雖有凸起,但原有的腹肌和人魚線,依然保留,完全不似佗住七個月 BB。

另一張相更激!身處健身房的 Mandy在一個專為做伸展運動 Pilates而設的器械上,做了近乎垂直的一字馬動作,對有芭蕾舞底和做開瑜伽的她來說,絕對無難度,但以大肚婆來計,做出如此高危動作,未免太「牙煙」。

Mandy同洗米華在三月期間去到巴黎拍拖,在一間餐廳內公然親熱。

Mandy被朋友貼了一張做 Pilates相上 ig,而地上的雜誌是《 In Style》五月號,所以相信這張相都是今年四月期間所拍攝。

Mandy一直有做開瑜伽,所以就算大住肚做高難度動作,都應付自如。

今年二月 Mandy同洗米華到曼谷度假,當時 Mandy面同腳都有水腫。

唔俾跟阿媽姓

據知, Mandy打算 BB將來跟她姓劉( Mandy的中文名叫劉碧麗),但卻遭周焯華強烈反對,堅持一定要 BB姓周。

「 Mandy由頭到尾都冇諗過要爭啲乜,覺得只要兩個人係真心相愛喺埋一齊,其他嘢都唔重要,所以佢有同周生提過, BB出世跟自己姓劉,等男友容易交代,唔使咁難做!但周生死都唔俾,話佢同 Mandy生嘅 BB,呢個事實係唔會變,到時一定會俾 BB名分,要光明正大,做周焯華個 BB!」知情者說。

雖然大住肚,但 Mandy依然著住四吋高踭鞋,但每次出街都會用絲巾遮肚。

去年 11月洗米華同 Mandy在賭場人肉咕𠱸短片曝光,他們人前人後都表現得親熱。

洗米華與 Mandy被遊客影相踢爆,在週日( 19/4)早上已經喺涉谷 Mark City拍拖。

單拖晒肚

周焯華對 Mandy Lieu認真,另一邊廂的正印陳慧玲亦表現進取,繼續單拖晒肚!上星期,她在 facebook上載了多張著泳衣曬太陽相,又專登搵專業攝影師影巨肚寫真。

不過,在洗米嫂影大肚寫真當日(四月十八日),周焯華和 Mandy已經雙雙出發飛東京;星期日(十九日)早上,有人發現二人現身涉谷的 Mark City拍拖,周焯華更細心地攞食物服侍 Mandy,而據目擊者稱,貪靚的 Mandy當時著住四吋高踭鞋,用絲巾遮肚,但面部有點腫。

上星期洗米嫂連續兩日在 Facebook上載晒肚相,但原來影寫真當日,洗米華已經陪 Mandy飛到日本,只有阿女陪影相。

器械 Pilates

懷孕期間,孕婦脊椎及雙腳都會因胎兒的重量而受到極大壓力,令血液循環受阻,而產前的伸展運動有助孕婦分娩。據 J Season Dance& Fitness薛導師表示, Pilates(普拉提)同瑜伽相近,只是訓練內容及模式有少少分別,瑜伽着重柔軟度及關節訓練,而 Pilates則集中軀幹和脊椎訓練。

Pilates主要分墊上訓練及器械床訓練,導師建議墊上訓練比較適合孕婦,因為可以自己控制身體力量,比較安全;而器械床難度較高,要有一定的基礎及導師從旁指導。 Pilates可以訓練孕婦的呼吸外,亦可放鬆腹部及盆骨受壓的肌肉,控制脊椎的穩定,讓孕婦有結實及優美的線條。

而根據家庭醫生關嘉美表示,在醫生確定胎兒狀況穩定的情況下,瑜伽練習可以幫助孕婦血液循環、紓緩水腫、抽筋等,大大減輕分娩時帶來的不適,同時亦可紓緩孕婦情緒,令心情愉快,但瑜伽動作要因人而異,必須由瑜伽導師設計適合的動作,不可過量過勞,否則運動的好處會變成害處,導致孕婦受傷。

大細超

29歲的 Mandy Lieu,與人夫周焯華撻着後,不時與正印陳慧玲隔空過招,對住大婆,夾在中間的周焯華表現冷淡,相反,對 Mandy就呵護備至,好大細超。

曼谷冷待

去年 12月,周焯華舉家到曼谷過聖誕,兩公婆全程分車坐冇交流,周焯華甚至對住大肚老婆扯煙。事隔兩個月,拖住 Mandy重遊舊地並入住同一間酒店,但出入二人同車,又十指緊扣攬實行,連食煙都擰轉面,以免 Mandy食二手煙。

急住離隊

今年 3月,太陽娛樂搞春茗,陳慧玲以「主席太太」身份挺住巨肚風騷到場,但周焯華卻刻意同老婆分開到,更先行離開,趕去四季酒店陪 Mandy。

周遊列國

經常出埠傾生意的周焯華,幾乎每次出 trip都帶住 Mandy在身邊,又多次被影到拍拖出埠二人世界。相反,每次同老婆出埠,都一家大細、親朋戚友,如旅行團一樣。
鍾意就快D Share啦!