掃呢頁CODE去手機

2015年4月23日 星期四

打到嚟  Sammi管食陪操 許安速燒 12磅 [壹週刊 - 1311] Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,M1,



探熱針

打到嚟  Sammi管食陪操 許安速燒 12磅

去年底, Sammi開個唱,許志安貼身陪操;今個月尾,到許安紅館開騷, Sammi亦照辦煮碗,做「跟操夫人」,日日陪老公跑步、健身、排舞八粒鐘,返工咁返!上週,許安如常現身九龍城排舞室練舞, Sammi亦有到場,貼身為開騷進入倒數階段的許安加油。

連體俾意見

最近一而再直接間接地承認已攞牌做「許太」的 Sammi,名正言順做貼身膏藥。許安開騷在即,日日閉門加操備戰,上星期,他如常返到九龍城排舞室,十分鐘後,零妝的 Sammi,亦在助手陪同下,前後腳到。

據知,人釘人陪操的 Sammi在排舞室不時用手機拍下排練情況,兩公婆又一齊睇 playback, Sammi亦會提出意見。

「其實呢段時間 Sammi自己都要彩排巡迴演唱會,但佢同安仔係用同一個排舞師,雖然係分開兩個時段排,不過 Sammi好多時都會提早到,睇吓老公排成點,俾吓意見。」知情者說。 Sammi緊張,但安仔就有所保留,不讓她了解個唱 rundown希望給對方驚喜。

老婆陪操,心情大靚嘅許安高舉勝利手勢。

「跟操夫人」 Sammi現身排舞室為老公打氣,離開時二人刻意前後腳。

早前許愿在微博爆二人已婚,事後 Sammi打蛇隨棍上,首次承認:「可以叫我許太了!」

食乜老婆話事

除咗排舞,自認「減肥達人」的 Sammi,更日日陪住老公跑步、健身,又親度營養餐單,落手落腳買餸下廚。許安在老婆的鞭策下,三星期已成功減磅,更操出六嚿朱古力肌。

「安仔嘅餐單由 Sammi一手包辦,餐餐蒸魚、烚菜、烚肉,加埋大量蛋白;每朝先跟 personal trainer操三粒鐘,之後兩公婆再去跑步,跟住排舞四個鐘。安仔三星期已經減咗十二磅,一格格腹肌出晒嚟,條腰唔夠三十吋,但佢仲係覺得未達標,睇落好似瘦咗啲唔夠大隻,所以要谷埋個胸,要加碼舉埋廿磅啞鈴。」許志安身邊人說。

許安開騷出動二十名舞蹈員,個唱上更有長達廿分鐘勁舞環節。

在 Sammi鞭策下,許安成功搣走十二磅,兩公婆齊齊操出人魚線。

去年底 Sammi開騷,許安幾乎晚晚在後台打躉。

每天必到寶雲道跑步徑練跑, Sammi笑言有街坊曾送上兩棵生菜,搞到兩公婆全程要攞住兩棵菜跑。

鍾意就快D Share啦!