掃呢頁CODE去手機

2015年6月21日 星期日

梁奕倫出櫃 前衞老父發短訊支持



今年43歲生日嘅梁奕倫前年出櫃,更自爆22歲失身俾圈中前輩,對外界敢言敢行嘅梁奕倫,原來一直都唔敢同86歲嘅爸爸講出心聲。不過思想前衞嘅梁爸爸一早已經洞察到阿仔嘅性傾向,仲學用電話發短訊,支技阿仔出櫃。

據報導,梁爸爸有一次喺報章上見到梁奕倫同陳志全議員一齊參加遊行,當時佢已經估到阿仔係同性戀。梁爸爸坦認一開始係有啲抗拒,始終中國人傳統思想都希望仔女成家立室,不過後來梁爸爸都接受咗呢個事實,佢話:「世界各地好多同性戀者都係知識分子,而且呢啲係先天問題,我會原諒我個仔。」

今年1月,梁爸爸學識咗用WhatsApp,而佢第一個發俾梁奕倫嘅短訊係「我不反對同性戀」,梁爸爸接受訪問時仲話:「我雖然係30年代嘅長者,但都諗得通。人死如燈滅,仲講乜嘢傳宗接代?」難得有個咁包容、開放嘅爸爸,梁奕倫亦都以短訊回覆話:「多謝支持。」
鍾意就快D Share啦!