掃呢頁CODE去手機

2015年6月21日 星期日

IG晒蜜照 徐子淇大讚最完美爸爸 徐子淇,



今日(6月21日)父親節,千億新抱徐子淇都有喺Instagram update狀況,佢頭先就po咗張沙灘舊照片,一名男子睇住三個細路仔喺度玩。徐子淇留言話,「Happy Father's Day to all the wonderful daddies in the world. To my dearest father, thank you for being the best dad anyone can hope for. I am so so blessed to have you」,大意就係話,「祝天下間所有好爸爸,父親節快樂;給我摯愛的爸爸,你是任何人都希望擁有的最完美爸爸,擁有你,我很感恩」。

而讚完自己最錫嘅爸爸,又點可以唔提最愛嘅老公李家誠呢?徐子淇跟手又po多張相,睇背影就應該係老公,同兩個囡囡手牽手邁步向前,好有喻意啊,仲留言話,「Dearest daddy, One day I may find my prince, but my you will always be my king.」,徐子淇似乎係飾演「囡囡」留言喎,大意係話,「親愛嘅爹哋,終有一日我會找到心目中嘅白馬王子,但你是我永遠嘅王上。」嘩,真係冧死人啊。

此外,徐子淇日前趁天氣好,出海晒太陽,穿上白色露肩鬆身衛衣和熱褲,大晒修長美腿,而且身材仍然甚弗,更被網民激讚化淡妝更靚更青春。
鍾意就快D Share啦!