掃呢頁CODE去手機

2015年6月3日 星期三

莊家彬:與傅明憲分手因家庭壓力 莊家彬,傅明憲,





其他影片:>>






莊士集團太子爺莊家彬同傅明憲(GiGi)嘅9年「姊弟戀」,經過無數風風雨雨,最後都係分手收場,對於呢段9年情,莊家彬一直都好低調,冇直接承認,亦一直有傳莊家唔鍾意傅明憲,仲以經濟手段迫莊家彬同GiGi分手。

今日就有周刊爆料,莊家彬同GiGi分手嘅主因,竟然係新歡程新惠(Grace)設局,而程新惠仲被指唔係第一次做第三者,好少接受訪問嘅莊家彬,為咗新歡十分罕有接受本報訪問,可見其地位十分重要。

莊家彬回覆本報直認戀情,話只係剛同Grace開始,又話今年3月之前已同GiGi分咗手:「同Grace唔係舊年8月開始,拍咗3個月拖。」起初記者到佢點解同GiGi分手,佢唔肯講,又強調自己冇一腳踏兩船,屋企方面嘅嘢亦都唔想回應,但o依家見到周刊講到件事咁誇張,先回應咁多。

再追問同GiGi分手原因,莊家彬話:「都係家庭壓力,相處咁多年,努力過都係解決唔到,自己當然係認真,如果唔係都唔會拍9年,我唔會一腳踏兩船。」

莊家彬新女友Grace好多傳聞,報道話佢唔係第一次做第3者,傳佢迫台灣藝人吳宗憲離婚,莊家彬就為女友抱不平:「之前件事(指做第3者)一定唔係,佢之前個男友我都識,大家係好朋友,我同Grace係工作上合作,06、07年已經認識。」問到迫吳宗憲離婚?莊家彬話:「當然知唔係,你知憲哥幾惹火,同佢一齊啲女仔都會傳緋聞,一定唔係,我唔係第一日識Grace。」而據知Grace嘅前男友就係湯臣集團太子爺湯子嘉,佢亦真係莊家彬好友。

講到報道話莊家彬提供月租6萬嘅陽明山莊「包養」Grace,莊家彬就話:「包養呢個我梗係冇,我未結婚又後生,唔使包養,唔應該用呢個字。」咁層樓係Grace自己租?莊家彬就話係。

莊家彬同傅明憲拍咗9年拖,但從冇正式認過。 莊家彬承認同程新惠拍拖3個月。
鍾意就快D Share啦!