掃呢頁CODE去手機

2015年6月21日 星期日

父親節打開心扉 梁奕倫爸爸包容出櫃



父親節打開心扉 梁奕倫爸爸包容出櫃



其他影片:>>






父親節打開心扉 梁奕倫爸爸包容出櫃

養兒一百歲,長憂九十九;簡單十個字,卻道盡所有父母心聲。中國人思想遠較西方保守,男丁負責傳宗接代已是傳統,惟普天之下存在不同性傾向人士,結婚生子並非必然。梁奕倫(Roland、現改名梁梓禧)前年大膽宣佈出櫃;但面對老父,從不談論身邊那個「他」,難得他有個不一樣的爸爸,願意打開心扉說亮話,一句:「我不反對同性戀。」令Roland將所有包袱放下!

剛度過43歲生日的梁奕倫,前年宣佈出櫃,又自爆22歲失身給圈中前輩,但原來一直沒膽量向86歲老父「表白」。積壓了兩年的心結,終於在今年父親節前夕得到紓解,本報娛樂版早前悉心安排Roland與爸爸面對面坦誠講出心底話,原來那些難以開口的說話,早已在兩父子的互相關懷中傳遞到彼此心中,一切盡在不言中。Roland更親自操刀幫爸爸洗剪恤,造就了最窩心的父親節禮物。



■身為孻仔的Roland最得爸爸疼錫。互聯網圖片



■兩父子坦誠講出心底話,Roland感動得擁着爸爸親吻。

攝影:仇志德

髮型:Charles Wong of ALCHEMY SALON

服裝:unEnding





■Roland曾與陳志全、黃耀明等參加同志遊行,爸爸看到新聞後已有「心理準備」。資料圖片

一個短訊拉近距離

俗語有云孻仔拉心肝,有三個姐姐的Roland在家中排行最細,梁爸爸更直言:「阿仔喺我心目中一向都係乖乖地,好少話出去玩去踢波,不過都冇乜勞氣嘢,佢真係好聽話。」問梁爸爸如何面對兒子是同性戀者?他毫不忌諱說:「其實我一早就知!」他續謂:「我喺報章上見到佢同陳志全議員(慢必)一齊參加呢類遊行,我已經諗到佢有呢個傾向。」梁爸爸承認最初知道時有點抗拒,因為父母總希望兒子會結婚娶妻,但既成事實雖然有失望亦會尊重,他說:「世界各地好多同性戀者都係知識分子,而且呢啲係先天問題,我會原諒我個仔。」

Roland當年18歲已經搬離屋企學習自立,兩父子很少機會溝通,但一個短訊卻打開了這道門。Roland爆梁爸爸一向愛用文字與子女交流,今年1月學懂用WhatsApp,便向他發了一個短訊:「爸爸第一個發畀我嘅只有七個字,就係『我不反對同性戀』,當時我真係反應唔到過嚟!」梁爸爸坦言兩父子一向沒有坐低傾這些問題,當日若沒有寫那個短訊,也可能會詐作不知兒子的性取向,Roland則說:「我一直擔心你係咪可以接受到,估唔到你會自己察覺到。」梁爸爸即笑笑口說:「我記得你點回覆,你寫咗『多謝支持』!我雖然係30年代嘅長者,但都諗得通。人死如燈滅,仲講乜嘢傳宗接代?」

放下心結原來很容易,但社會上的歧視卻從來沒有消減過,早前,慢必在港鐵被兩女一男侮辱性取向,梁爸爸搖頭說:「得罪講句,呢啲人知識水平低,同佢講乜都唔會聽。我寄語兩位阿姐,你嘅家族、朋友親戚都可能有咁嘅人(指同性戀者),你都未必知,我希望兩個阿姐積吓口德!」喜獲老父接受性向,Roland擁着爸爸親吻,他更特別寫了一篇自白:「如果命運能選擇,我會選擇做異性戀者,呢四十年以嚟,我虧欠爸爸太多,但我一直都希望用自己嘅力量去為平權出力,希望爹哋可以體諒有一個不一樣嘅兒子。」

撰文:小米



■第一次幫爸爸剪髮,Roland全程雞手鴨腳,十分搞笑。

蘋果20年 企硬我敢言

http://20.appledaily.com

鍾意就快D Share啦!