掃呢頁CODE去手機

2015年6月21日 星期日

玩命男馬路踩「風火輪」 Cut線掟彎睇手機 政治時事,手機,





其他影片:>>






今晨一段「玩命男馬路踩風火輪」的影片激起網民熱議。讀者黨先生今晨約10時坐私家車途經油麻地,赫見一名男子腳踏俗稱「風火輪」的電動單輪車,在其車旁擦身而過,然後不斷在麗翔道馬路上穿插,險象環生。

「睇到佢喺天橋前個油站,一直喺度踩,左搖右擺,之後就左穿右插。到轉彎個時,我諗住影佢前面啦,跟住見到佢喺褲袋攞部手機睇嘢!」讀者黨先生當時坐在私家車前座乘客位,看着該「玩命男」踏着風火輪,在麗翔道右轉渡船街,相當危險。

首次在馬路上看到有人踩「風火輪」的黨先生表示,適逢今天是父親節,該路段較多車,加上路面濕滑,雖然覺得很新奇,但亦覺得危險,「危險係佢唔平衡,好容易撞到其他車。佢仲擋住架的士行,架的士等咗佢一陣,大約2至3秒,先至開到車。」

黨先生隨後將片段上載互聯網,引起大批網民熱烈討論,有網民表示:「呢啲玩具喺屋企玩下咪算囉,行出馬路真係唔小心撞到你點計呀?當你車好定當你人好?」亦有網民表示在公眾場合踩「風火輪」已犯法,在馬路行駛是罪加一等。

中年漢在馬路踩「風火輪」。(讀者提供圖片) (讀者提供圖片) 中年漢突然取出手機查看。(讀者提供圖片)
大批網民熱烈討論事件。(互聯網)
鍾意就快D Share啦!