掃呢頁CODE去手機

2015年6月20日 星期六

夜場high完仲有下文 李璨森背妻偷攬巨咪女



今年39歲嘅李璨森(阿Sam),入行以嚟不時都被影到去夜蒲。三年前佢同拍拖兩年嘅時裝設計師女友Pae結婚,以為修心養性,點知都係出事。

今日就有報導圖文並茂記錄咗阿Sam,喺蘭桂坊𤠣擒獵女成個過程。約凌晨一點多,啱啱落到夜場嘅阿Sam已經吼中目標,不時金晴火眼望實衣著性感嘅巨咪女。冇耐阿Sam就走過去聊對方,仲提議猜枚,二人愈玩愈興奮,巨咪女仲整個人坐喺阿Sam大髀,俾晒signal。難怪阿Sam繼而主動出撃,從後攬實巨咪女,仲齊齊頭貼頭影相,真係high到留低「罪證」都冇所謂。

玩咗四個鐘,阿Sam當然mark實巨咪女離開可能酒氣散咗,阿Sam又提高番警覺性,加上夜媽媽竟然都有途人認到佢,於是佢哋夾計分頭行。最終佢哋喺附近暗角會合,呢個時候巨咪女再繑實阿Sam,上的士走人,明顯仲有下文

過程detail到咁,唔知呢位有婦之夫今次點拆喇!

鍾意就快D Share啦!