掃呢頁CODE去手機

2015年6月20日 星期六

發哥甜蜜過夜妙計嚇窒祖兒 發哥,容祖兒,祖兒,周潤發,

《我愛發哥》一連25集昨日播畢,金句集集精彩,立即下載《東網巨星》收睇全套!

發哥甜蜜過夜妙計嚇窒祖兒

眨吓眼《東網巨星》App特備節目《我愛發哥》來到最後一集,並已於昨日播出,壓軸嘉賓是樂壇天后容祖兒!祖兒趁好機會邀請偶像周潤發行山,豈料發哥再出招,笑言上鳳凰山要過夜,並會留低她與男友劉浩龍在山上,嚇得祖兒O晒嘴,非常搞笑!而首集嘉賓謝安琪(Kay)剖白她愛《秋天的童話》後,竟獲老公張繼聰再次「求婚」?至於主角發哥笑言連續答了25集嘉賓的「難題」,講到口水都乾,下次再答可能要觀眾伸長條頸慢慢等!

身為樂壇一姐的祖兒雖然已有公開的男友劉浩龍,不過她對住發哥竟忍不住要「表白」:「我愛發哥……夠靚仔,鍾意發哥心地好,又親切,有求必應!」

容祖兒想與發哥行山,點知畀發哥玩番轉頭,超搞笑!
  • 容祖兒想與發哥行山,點知畀發哥玩番轉頭,超搞笑!

發哥:「我夠鍾意你喂!最近唔知點解,唔記得邊度見到張相,見唔到你個樣,只係見到你背脊,你知啲蝙蝠瞓嘅時候係倒轉嘅,你背脊就好似倒轉嘅蝙蝠,嘩!幾犀利呀!睇唔到你個樣,但啲人見到話係你,我話唔係呀話?真係好堅,我都要跟你學習,你搵邊個教練?」(祖兒:我邊度有呀?)

笑言驚畀發嫂鬧

祖兒:「發哥你幾時同我行山呀!我都好想同你行鳳凰山,睇日出吖,再影相,跟住再食早餐,約定你!」

發哥:「姐姐,上鳳凰山要過夜喎!(祖兒:吓?係咩?鳳凰山要過夜咩?)嗰度地方得丁屎咁大嘅屋仔喎!我哋兩條友落去,又唔夠我哋瞓喎!但如果你話,我同你上去又唔好同埋龍哥逼埋落去又逼到爆,咁又梗係唔好,鳳凰山呢,我帶你兩個去一次,六點幾上到去之後我就走先,你兩個繼續睇日出,我就唔喇,因為我怕,驚黑,所以通常唔喺啲山度過夜,留番你同龍哥去喇吓。」

祖兒得知跟發哥行山要過夜,個心當堂十五十六,又想去又驚發嫂鬧,她說:「其實我真係冇諗過鳳凰山得咁細地方同要過夜,但係如果可以同發哥過夜呢……我都驚發嫂會鬧,都係唔好喇!唔敢、唔敢、唔敢……」

廿五集盡顯急才

一連25集的《我愛發哥》終於圓滿結束,發哥見招拆招盡顯急才,fans得以了解偶像風趣真實一面,相信必定大感滿足!發哥最後搞笑跟fans說:「傾咗咁多集,我口水都乾埋,要再搵我?我未必得!等等一年半載又未定,五年十年又未定,你伸長條頸慢慢等吓等我得閒先!係咁多謝晒!拜拜!」要重溫全套《我愛發哥》?即刻Download《東網巨星》App

文:陳偉立

採:許妍詠、衞紫敏

攝:秦健輝、樊愛慈、鄭家俊

鍾意就快D Share啦!