掃呢頁CODE去手機

2015年6月20日 星期六

投唔到票 葉劉哭了 葉劉,葉劉淑儀,





其他影片:>>






【更新:新增短片】

立法會表決政改方案,建制派30多名議員以等劉皇發投票為由集體離場,令議案以28票反對、8票支持大比數否決。有份離場的新民黨主席葉劉淑儀今日出席電台節目,談到各項民調都有近半數市民支持政改,禁不住哭訴「投唔到我都好難過」,拭著淚稱「冇咗呢次機會唔知幾時先有,所以真係好難過」。

葉劉淑儀表示中央政府對結果感到好失望,她自己亦都好難過,哽咽稱「噚晚都瞓唔著、半夜扎醒,辛苦咗20個月,我真係好想投呢票」,稱除了政改三人組努力宣傳政改,40多名建制派議員「全部都好努力做好多嘢」。

她指新民黨不是負責「吹雞」,回憶當時事態「發展得好快」,表決鐘已經響起一段時間,經民聯林健鋒才要求休會15分鐘。她雖然當時亦不明所以,但後來見到民建聯走出會議廳,覺得「唔出去嘅話冇團隊精神」,不過至今都覺得「齊齊整整投票比較好」。

同場的公民黨黨魁梁家傑見狀安慰葉劉稱「唔使太傷心」,指不如將錯就錯,在特首提名委員會組成上、立法會功能組別上,與泛民繼續爭取讓市民有真選擇。他又指投票紀錄會載入史冊,希望中央為香港好,盡快重啟政改。

鍾意就快D Share啦!