掃呢頁CODE去手機

2015年6月20日 星期六

「童話」情緣 Kay張繼聰:發哥撮合我哋 發哥,謝安琪,Kay,張繼聰,繼聰,周潤發,



張繼聰同謝安琪話唔係做咗《我愛發哥》,都唔知原來另一半鍾意睇《秋天的童話》,唔係嘛。

next 1/1 pre

張繼聰話要向謝安琪求婚,結完婚都仲要再求婚,有冇咁浪漫呀?

next 1/1 pre

謝安琪話睇完晒《我愛發哥》之後,同張繼聰熟咗好多喎。

next 1/1 pre

謝安琪同張繼聰夠晒默契,連睇戲口味都相當一致。

next 1/1 pre

有圖有真相架!

next 1/1 pre

發哥喺第一集嘅《我愛發哥》度,大讚謝安琪係鍾楚紅,搞到Kay BB即刻好開心。

next 1/1 pre

而係第四集嘅《我愛發哥》,張繼聰講到明當發哥係偶像,相信呢個亦係全港大部分人嘅心聲。

next 1/1 pre

張繼聰和謝安琪自婚後一直非常恩愛,屬圈中模範夫妻。阿聰兩公婆早前分別獲邀在《東網巨星》內的《我愛發哥》環節向發哥發問,兩人更不約而同指最愛看發哥的《秋天的童話》,更驚喜的是,兩人都是透過這個環節,才知道大家都喜愛這一部電影。

獲發哥大讚演技出色的阿聰,坦言希望親自「捕獲」發哥。當知道原來太太都鍾意《秋天的童話》時,阿聰更學發哥大搞幽默謂:「我有睇其他嘉賓問發哥嘅問題,畀我發現一名謝姓、好出名嘅女歌手同我一樣,好鍾意發哥嘅《秋天的童話》,令我覺得原來大家品味好近,我唔排除對嗰個女仔展開追求,甚至求婚,所以我覺得係發哥撮合咗我哋!」

至於獲發哥激讚似鍾楚紅的Kay則笑謂:「我嗰集係特別好睇,因為發哥話我係鍾楚紅!」對於和老公「撞戲」,她同樣以幽默tone回應:「我發現同張生、張繼聰咁橋,以前我哋唔係咁熟所以唔知,經過今次之後大家就熟咗好多。」

鍾意就快D Share啦!