掃呢頁CODE去手機

2015年6月21日 星期日

兩巨乳港姐退選 Mandy豪放 Celine鋼管舞煞食 Celine,Mandy Lieu,Mandy,港姐,





其他影片:>>






一套露腰戰衣,令廣大市民認識今屆港姐候選佳麗Mandy,不過…佢尋晚突然透過Instagram宣布退選,令入圍第二輪嘅候選佳麗又少一個。

貌似03年港姐亞軍楊洛婷嘅Mandy透露,大眾討論、比較、追訪、跟蹤,所有壓力都令佢經常失眠,而且好失落,呢種生活方式實在唔適合佢。參選得港姐又點會冇人留意丫,Mandy即時被揭露原來私底下嘅裝扮,同佢首輪入圍扮相一樣,都係咁豪放。

旅行、滑浪、游水、激流,樣樣都同大家開心share,就連飲珍珠奶茶都要「升級」變「波霸」,想唔吸引外界目光都真係幾難。而早Mandy兩日嗌退選嘅Celine原來玩開鋼管舞,個個唔係身材好就係多才多藝,就算退選都唔愁冇出路

鍾意就快D Share啦!