掃呢頁CODE去手機

2015年7月28日 星期二

張秀文《超強》大晒34D火辣身材 張秀文,



「新一代無綫咪神」張秀文(Sammi)噚日(28日) 喺森美、錢嘉樂同草蜢主持大台節目嘅《超強選擇1分鐘》中一炮而紅,講緊嘅並唔喺佢「瞓身」推跌5個巨型保齡球成為冠軍,而係佢著三點式大晒34D火辣身材,露出4吋超強事業線,真喺「禾稈冚珍珠」,令在場嘉賓、家庭觀眾都大吃一驚!

佢坦言無諗過反應咁激烈:「無諗過大家咁有驚喜!其實拍之前無做防走光措施,之後大家叫我黐(膠紙)好啲,但我綁得好實,又黐咗4、5塊膠紙喺入面,有咩都淨係見到膠紙!」

對於被封「新咪神」,Sammi覺得係讚美兼多謝大家:「呢個都係讚美,但我覺得自己唔係咪神,前任咪神好似高海寧身材好好多,我呢啲小巫見大巫!」之後仲話日後會睇場合嚟著三點式,夏天性感少少都可以。唔知下次再見到會喺幾時呢....
鍾意就快D Share啦!