掃呢頁CODE去手機

2015年7月18日 星期六

兩度探望受傷Eddie 朱慧敏掟煲唔掟蓋 Eddie,朱慧敏,





其他影片:>>






Eddie(彭懷安)因不慎跌倒導致右手受傷,昨日(16日)由助手陪同下,到浸信會醫院做手術;朱慧敏今早(17日)八時前往醫院探望後,向在場傳媒交代男方傷勢及現況,她坦言得知對方要全身麻醉做手術時相當擔心。

對於外間有傳Eddie為情自殺,朱慧敏極力否認並澄清對方只是「唔小心整親」,需要進行手術將手骨移正。

被問到會否因意外更珍惜對方,朱慧敏向男方大派定心丸:「我哋感情好好,其實我哋感情一直都好好嘅。我哋從來都冇講過(分手),總之都係好朋友、好知己嘅關係。」

另外,她強調由男方被爆攬女而來,一直堅信對方沒有對自己不忠,用「偷食」一詞形容實在不太公平:「我只係覺得佢去蒲、或者成日去蒲完之後,送女仔返屋企之後,就會被人哋影到相,我係忟佢呢樣嘢。」
鍾意就快D Share啦!