掃呢頁CODE去手機

2015年7月18日 星期六

朱慧敏頻撲探Eddie感情有轉機 Eddie,朱慧敏,



有危就有機,Eddie今次手掌受傷入院做手術,朱慧敏連日到醫院探望,唔知佢哋關係有無機會升番去做情侶。

next 1/1 pre

早前Eddie被《好報》踢爆夜會索女,與朱慧敏的關係急轉直下。

next 1/1 pre

Eddie喺工場受傷骨折要入院做手術。

next 1/1 pre

朱慧敏連日嚟都有到醫院探望。

next 1/1 pre

朱慧敏指二人感情一直好好。

next 1/1 pre

Eddie就話暫時大家係知己。

next 1/1 pre

自《好報》獨家踢爆前EO2成員Eddie背未婚妻朱慧敏夜會索女後,朱慧敏一度「潛水」,其後每談及此事時都口風不同!二人關係急轉直下,朱慧敏更一度將Eddie降呢為「工作夥伴」!

早前Eddie因意外跌傷令右手手掌骨折,需要入院接受接駁和矯正手術,朱慧敏一連兩日到醫院探望Eddie,被問及二人現時關係時,朱慧敏表示:「感情一向好好,大家係好朋友同知己。(復合?)感情事好難講。(患難見真情?)一向好好,問題係結唔結婚呢一步有問題出現咗。」Eddie離開醫院時亦表示二人感情穩定兼有良好溝通,但結婚需要感情再好一點、要遲一點。對於二人的現時狀況,Eddie則以知己來形容。

5月16日 朱慧敏拍處境劇《愛.回家》時首次現身談及情變,她含淚指Eddie非「初犯」:「類似嘅事已經唔係第一次發生!」婚期亦告延遲,她希望此事令他們磨練及成長:「我希望朝住開花結果為目標。」

5月20日 朱慧敏以短訊表示有意遠行,準備出走美國散心。

7月3日 《愛‧回家》播大結局,「尹德如」朱慧敏向「馬壯」黎諾懿說:「你依然係我嘅終點,我哋會有結婚嗰日,只係我想遲啲!」有網民指對號入座,她回應說:「我同Eddie有共識,以後嘅嘢遲啲先算。」

7月8日 朱慧敏拍微電影,形容與Eddie關係為「知己、工作夥伴」,將未婚夫身份「降呢」。

7月10日 朱慧敏擔住時裝騷模特兒,她指兩人「有聯絡」,談到會否復合時她眼泛淚光:「我唔識答,感情嘅嘢好難講。你哋唔好問,我好眼淺!」

7月16日 Eddie工作期間手部骨折送院,朱慧敏「患難見真情」回應說:「我同Eddie溝通好和平,關係良好。一切隨縁,順應上天安排。」

鍾意就快D Share啦!