掃呢頁CODE去手機

2015年7月28日 星期二

詩詩最強驚喜子丹生日唔lonely 子丹,甄子丹,

詩詩突然帶同仔女突襲現身機場,令子丹吃驚地不停表示suprise!

詩詩最強驚喜子丹生日唔lonely

「宇宙最強」甄子丹昨日52歲牛一,原定隻身飛英國拍戲的他,日前於機場出發前獲太太汪詩詩送上大驚喜,帶同一對寶貝仔女突然現身,更齊齊赴英,令子丹感動不已,更忍不住向詩詩送吻!詩詩透露為此精心計劃了兩星期,期間有幾次更差點穿煲,幸最終有驚無險,被蒙在鼓裏的子丹則大讚全家均是好戲之人,於毫無破綻下完成計劃,而向來恩愛的子丹與詩詩,更由屋企門前到機場咀不停,羨煞旁人。

貴為「宇宙最強」的甄子丹身手了得,不過鐵漢對着太太汪詩詩及一對寶貝仔女亦有溫情一面!眾所周知子丹對他們錫到燶,一有假期便與他們四圍飛享受天倫之樂,惟片約不斷的他,近年生日幾乎也於工作中度過,今年也不例外,剛與家人從美國返港的他,日前便隻身飛英國為新戲開工,預料生日當天也要開工,雖然子丹曾邀請詩詩同行,惟詩詩以忙爆為由推掉,令子丹一度失望,但實情詩詩秘密為老公準備好驚喜,並準備於機場「送禮」,作為預祝子丹52歲的生日禮物。

感動到爆 咀嘴致謝

日前子丹如常乘保母車出發機場,上車前更兩度與詩詩kiss,表現得難捨難離,並表示兩星期後再見,沒料子丹於機場航空公司櫃枱寄行李之際,詩詩帶同仔女突襲現身,並向正在整理行李的子丹大叫:「Surpise!」,女兒更拿住蛋糕與子丹預祝生日,頓時令子丹反應不過來,只不斷表示:「真係好suprise,點解嘅!」

子丹抵達機場便獨自前往航空公司櫃枱寄行李。
  • 子丹抵達機場便獨自前往航空公司櫃枱寄行李。
子丹感動到即場向詩詩咀嘴表謝意。
  • 子丹感動到即場向詩詩咀嘴表謝意。
壽星子丹獲女兒送上蛋糕,認真甜到漏!
  • 壽星子丹獲女兒送上蛋糕,認真甜到漏!
片約不斷的子丹今年不用獨自過生日,還齊齊到英國享受天倫之樂。
  • 片約不斷的子丹今年不用獨自過生日,還齊齊到英國享受天倫之樂。

詩詩見計劃成功即與一對仔女擊掌,並一臉沾沾自喜模樣。及後子丹問仔女是否來送機,詩詩即笑謂:「我哋係同你一齊去英國,你生日嘛!開唔開心?」眼見太太如此悉心安排,子丹感動之餘,還與太太咀嘴表謝意,場面甜蜜又溫馨。

精心策劃 身心疲累

詩詩受訪時表示終可鬆一口氣,為了是次旅程可謂身心疲累,她謂:「準備咗10幾日,一路諗緊去唔去,啱啱先喺美國返嚟幾日,小朋友有時差都好攰,但最後都決定畀surpise老公,開頭都推老公,話公司好多嘢要跟,佢一路complain,其實佢咁多年拍戲生日都係自己過,今次又係咁,就會覺得佢好lonely。」更指事前僅得女兒、妹妹汪圓圓、母親及幾名公司同事知道,詩詩謂:「我仲要偷偷去公司做嘢,等佢出去我先可以pack自己同小朋友啲行李,之前見老公執行李,我心入面不知幾急,只係扮晒冇嘢,都試過有幾次差啲講錯嘢,真係好緊張,今朝一早拎晒我同仔女行李上另一架車先,頭先細佬仲以為去睇戲。」

至於子丹就讚賞家人如此保守秘密,更謂:「佢哋啲戲真係犀利,surpise,之前太太推咗我之後都冇諗,仲諗住今年又係自己一個人過,依家好開心,有family我就足夠,冇咩生日願望,好滿足。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!