掃呢頁CODE去手機

2015年8月5日 星期三

常被追問行蹤 蕭正楠呻黃翠如太黐身 翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,





其他影片:>>






控制慾極強嘅翠如BB拍拖一年,蕭正楠都有同啲兄弟呻,話女友太黐身。就連收工,女同事問可唔可以順便車埋,佢都話唔得呀!

蕭正楠對翠如BB可以話係千依百順,兩個月前,更以公司名義買入二手黑色MINI Cooper俾女友代步,又在車頭位置放滿翠如BB最愛的小雞公仔,製造浪漫。知情人士透露,蕭正楠間唔中都有同啲兄弟呻,話Priscilla太黐身,一齊後完全冇私人空間,又叫啲兄弟唔係大日子大事件就唔使預佢,事關就算有時出咗嚟食飯,一個電話打嚟,就要趕返屋企交人,不過都係一個願打,一個願捱。

平時黃翠如只要唔使埋位,就拎住部電話打俾蕭正楠,第一句一定係問:『你做緊乜呀?喺邊呀?』仲要開埋視像通話俾佢睇,有時俾工作人員經過見到,勁尷尬! 試過開廠收得夜,有女同事問蕭正楠可唔可以跟佢車走,佢都唔敢車埋人話唔方便。睇嚟黃翠如嘅控制政策十分奏效喎!
鍾意就快D Share啦!