掃呢頁CODE去手機

2015年8月9日 星期日

姚嘉妮密會跳舞老師 林祖輝護妻:送朋友返去係禮貌 林祖輝,姚嘉妮,嘉妮,



【短片】【正常社交】姚嘉妮密會跳舞老師 林祖輝護妻:送朋友返去係禮貌

2015-08-09 02:59:00



其他影片:>>






【正常社交】姚嘉妮密會跳舞老師 林祖輝護妻:送朋友返去係禮貌

姚嘉妮近日被指背夫偷食,同37歲嘅菲裔跳舞老師AL過從甚密,更被影到疑喺沙灘拖手漫步同到訪男方寓所短敍,老公林祖輝則愁爆同友人吹水。

今日姚嘉妮O係沙田首度露面,仲同老公及仔女一起睇李行齊國際魔法城堡,以行動證明一切。講到周刊報道,嘉妮都一一否認,佢話:「我有好多朋友,AL都係我好朋友 ,會一齊食飯去街,好正常社交,唔覺有乜特別。」講到拖手照,祖輝即代妻解釋話係角度問題,仲話可以即刻示範畀大家睇,話成件事好流,對太太絕對信任,嘉妮解釋當時對方應該係拉一拉佢,類似行錯路咁。

問到嘉妮係咪去過AL屋企?佢話:「我有送佢返屋企,但冇上去,要作點都作到,當日都知有狗仔隊跟我哋。」嘉妮話O依家有繼續學跳舞,但冇上過AL嘅私人班,至於以後會否避忌?她就表示可能會,但都要睇情況,需要送返屋企,唔會唔送,祖輝即話有時送朋友返去係禮貌。問祖輝識唔識AL?佢話唔識,不過AL事後都有send短訊同佢講唔好意思。

之後祖輝又提到陳煒之前亦都同AL傳緋聞,陳煒同AL張合照,其實佢都O係側邊,只係登出嚟被cut走咗。嘉妮又話唔想樣樣澄清,清楚佢嘅朋友知佢係乜人,其他唔需要解釋。



林祖輝今日表示對老婆姚嘉妮百分百信任。



講到老婆同AL張拖手照,祖輝即刻代妻解釋話係角度問題。



姚嘉妮同老公帶埋囝囝囡囡去睇魔術騷。



(攝影:沈健程)



魔術師李行齊

鍾意就快D Share啦!