掃呢頁CODE去手機

2015年8月9日 星期日

陳慧琳:陳慧琳冇諗過要回報 心甘情願守護愛兒 陳慧琳,



陳慧琳同許志安齊齊為慈善出力,Kelly話冇諗過要咩回報,若果日後仔仔會講『好多謝你,媽咪!』已經好滿足!

next 1/1 pre

Kelly以一頭飄逸短髮拍攝!

next 1/1 pre

作品由著名攝影師陳漫操刀!

next 1/1 pre

Kelly(右)坦言好驚喜,大讚陳漫好有才華!

next 1/1 pre

Kelly眼中藏有兩個寶貝仔

next 1/1 pre

許志安當日輕便打扮!

next 1/1 pre

作品由夏永康操刀!

next 1/1 pre

究竟會拍出咩味道呢?

next 1/1 pre

安仔眼中藏有所養嘅狼狗Lucky,佢話狗狗就好似一家人咁!

next 1/1 pre

星媽陳慧琳(Kelly)及許志安齊為慈善出力,拍攝照片喚醒大眾對眼睛保護及健康的關注,作品由著名攝影師夏永康及陳漫操刀。拍攝當日Kelly以一頭清新的金啡色曲髮來配合一雙迷人電眼。第一次跟陳漫合作的Kelly大讚對方有才華,作品讓她很有驚喜,她說:「當我第一眼睇到相時,心諗真係我嚟?佢捕捉到我嘅另一面。」而Kelly想守護最珍貴的是她的兩名兒子,蝦餃仔和小籠包,她並沒想過要得到甚麼回報,她說:「因為守護佢哋係我份內事,同心甘情願去做嘅。不過,如果佢哋有日會親口同我講聲『好多謝你,媽咪!』咁樣我就會好心滿意足。」而安仔則表示此刻他最想守護的是家中的狼狗Lucky,因為一直把Lucky視為家人。

鍾意就快D Share啦!