掃呢頁CODE去手機

2015年8月9日 星期日

大肚梁政珏打999入院 嚇到老公鼻哥窿冇肉





其他影片:>>






今年34歲嘅「咪神」梁政珏,1月喺香港擺酒,秘嫁大佢10年嘅生意人何思源(John)後,早前公佈有喜兼一索得男陀B仔,依家已經懷孕27週。而梁政珏前幾日就好開心喺網晒肚內B仔掃描相,又話醫生讚囝囝鼻高下巴尖,絕對係靚仔一名,令佢好開心。

不過,本報收到消息,梁政珏噚日喺屋企突然有出血問題,最後要打999急送醫院,好彩當時老公何思源喺屋企,有人陪佢入醫院。本報啱啱揾過梁政珏問佢係咪入咗醫院,佢用短訊回覆話:「多謝關心!依家喺醫院休息緊,因為醫生話BB隨時會出世。」

其實梁政珏之前已經講過,佢除咗遺傳媽咪子宮出現後屈,仲有胎盤前置,以及好似台灣藝人徐若瑄咁有胎盤位置過低嘅問題,為免分娩可能會導致出血過多,佢一早已經計劃會開刀生,之前亦聽醫生話成日喺屋企瞓,只係瞓都條腰都腫咗,佢先至去曬下太陽,諗住畀自己申展一下。問梁政珏知唔知今次點解會突然有出血問題?佢就話唔知道,但承認近日睡眠質數好差,可能因為就嚟生,所以好多嘢都好擔心,一擔心就會喊到收唔到聲。

梁政珏透露:「醫生依家要同我打針,話要令BB個肺健康啲,因為阿囝隨時會出世。」講番噚日入醫院嘅情形,梁政珏話嚇到老公鼻哥窿都冇肉:「我依家好早就起身,噚日一早我喺屋企食食吓早餐,菲傭姐姐見到我條裙好多血,原來我流緊血自己唔知,諗住扶我起身換衫去醫院,點知一起身仲流得勁,最後惟有即刻瞓番喺梳化,老公本來未起身,菲傭姐姐即刻叫醒佢同打999叫白車送我入醫院。」

梁政珏話佢噚日仲先後去咗兩間醫院,因為第一間醫院嘅醫生話佢好可能隨時會生,但冇晒BB床,所以再送咗佢去另外一間,梁政珏話:「依家唔會有私家醫院肯收我,因為我胎盤前置嘅程度係type 4,即係話最嚴重嗰隻,一定要政府醫院先有最好嘅儀器,本來諗住去外國生,依家都要打消呢個念頭。」

梁政珏喺屋企突然出血,佢老公立即打999入院 入醫院後要食得清淡
鍾意就快D Share啦!