掃呢頁CODE去手機

2015年8月22日 星期六

Joe Junior自爆成日講錯嘢畀謝賢鬧! Joe Junior,謝賢,



Joe Junior自爆成日講錯嘢畀謝賢(右)鬧!

next 1/1 pre

Joe Junior話想原班再拍《小生》,仲話想去少林寺添!

next 1/1 pre

Joe Junior話自己開騷請唔起謝賢!

next 1/1 pre

鄭少秋(左二)及汪明荃(右二)

next 1/1 pre

歌手Joe Junior在將軍澳電視城為無綫節目《Sunday靚聲王》錄影。入行48周年的他,坦言想下年搞演唱會慶祝70大壽:「佢哋已經幫我諗緊,我嘅夢想係唱到50周年。」他又指演唱會不會請謝賢做嘉賓:「第一係貴,第二係貴人事忙,或者佢會畀個驚喜我自己走嚟睇我呢,咁我就捉佢出嚟唔使畀錢。(咁請曾江?)三個哥哥都好錫我嘅!」他又笑指自己拍攝時不時在三人中間插嘴:「但成日講錯嘢,一講錯嘢四哥(謝賢)就會話『你一係唔出聲,一出聲就講廢話』,佢哋就會哈哈笑。」他又指節目有168萬觀眾收睇好意頭。

恨去少林寺拍《小生》續集

希望原班拍第三次《小生》的他,就指想去少林寺,問會否怕他們再大打出手,他說:「如果真係去少林寺,咪叫佢哋三個企上面,學李連杰咁打吓玩吓囉!」又指自己因《小生》帶挈,最近接了一個80大壽活動的唱歌工作。

畀汪明荃秋官啄住

影大合照時,主持汪明荃笑問Joe到底當日謝賢打曾江「係咪真」,Joe謂:「我希望唔係真囉!」之後汪明荃和鄭少秋又叫Joe學當日全程拎咪,Joe亦笑謂:「汪明荃你依家摑秋官我咪即刻拎咪咯!」非常搞笑。

鍾意就快D Share啦!