掃呢頁CODE去手機

2015年8月9日 星期日

《破風》票房差 林超賢WhatsApp告急 林超賢,



【短片】【破風破票房紀錄…?】《破風》票房差 林超賢WhatsApp告急

2015-08-09 03:05:00



其他影片:>>






【破風破票房紀錄…?】《破風》票房差 林超賢WhatsApp告急

林超賢套新作《破風》用咗嚟自中台韓嘅三位靚仔崔始源、彭于晏同竇驍擔正,用單車嚟做題材,都叫做好新穎。宣傳口號喺「風在前,無懼」,聽落都好簡潔同吸引。

不過套戲前日(6號)在中港兩地上映,上映兩日,計埋優先場,累積票房暫只收131萬元;內地都係票房亦唔算太突出,收2,852萬元人民幣。

有網民就爆料話,導演見到呢個情形即刻透過WhatsApp叫朋友「江湖告急」,搵朋友去支持佢套戲。而林超賢噚日透過電影公司回應話:「呢套戲喺導演嘔心瀝血嘅作品,佢用WhatsApp叫朋友去支持都好合理。」

另外,導演舒琪在他的facebook寫話「別開玩笑了!那部有關運動的電影,沒有劇本、沒有人物、鏡頭千篇一律,連比賽的規則、難度也拍不到(只好由頭到尾靠旁述)。我說,是連competence(勝任)也說不上。」



《破風》。舒琪不點名寫道:「別開玩笑了!那部有關運動的電影,沒有劇本、沒有人物、鏡頭千篇一律,連比賽的規則、難度也拍不到(只好由頭到尾靠旁述)。我說,是連competence(勝任)也說不上。」

鍾意就快D Share啦!