掃呢頁CODE去手機

2015年9月11日 星期五

全球首例 2017年將進行頭部移植手術 生活+趣聞,



頭部移植呢個聽到都覺得癲嘅手術,大家都以為係恐怖電影情節,但更癲嘅係將會喺2017年變成事實!有冇人聽到之後即時摸下條頸先?

早喺2年前已經發表頭部移植手術計劃嘅意大利神經外科醫生Sergio Canavero,喺一片爭議聲下宣布將會喺2017年正式進行手剩。Canavero醫生話會由臨床死亡嘅捐獻者提供身體,咁個頭呢?將會由一叫Valery Spiridonov嘅俄羅斯男子提供。

自願參加實驗嘅Spiridonov喺兩年前時決定接受手術,大家當時都以為佢痴咗線,但佢因遺傳病脊髓型肌肉萎縮症而令肌肉停止發育,嚴重影響健康同活動能力,所以佢決定博一博,希望可以藉此「重生」,而本身都係科學家嘅Spiridonov亦希望自己參與呢項突破性手術為科學帶來貢獻。

不過家陣要移頭個頭,並唔係砌模型用膠水就得,但Canavero醫生就係話用膠水,打算用膠水將頭同身體黐埋一齊,一黐就完成。不過就會用專門嘅生物膠水將新軀幹同頭部大腦神經末梢連實,然後再縫合血管。預計手術將會動用超過100名外科醫生進行36小時嘅馬拉松式手術,手術將會耗資1500萬美金,所以Canavero醫生都要靠出書同講座籌錢。

籌錢已經係一大問題,重要好多國家都唔接受進行呢種手術,結果中國就邀請佢哈爾濱大學醫院進行手術,而且頭部移植權威任曉平醫生亦會參與手術,佢已經先後為過1000隻老鼠成功完成厧部移植手術。講返呢次手術計劃命名為「Heaven-Gemini」,個名怪怪地加上醫生個樣有幾分邪氣,突然令我諗起人形蜈蚣,安已不。



鍾意就快D Share啦!