掃呢頁CODE去手機

2015年9月14日 星期一

楊千嬅爆囝囝恨上台表演:等佢出嚟做新人先 楊千嬅,千嬅,



一講起囝囝,千嬅就停唔到。

next 1/1 pre

千嬅型爆現身。

next 1/1 pre

其實千嬅去湊放學都一樣咁型。(資料圖片)

next 1/1 pre

不過佢就話可能自己係藝人,啲家長唔敢同佢打招呼。

next 1/1 pre

千嬅話唔想囝囝做童星。

next 1/1 pre

不過佢介意佢將來入行做藝人。

next 1/1 pre

對鏡頭咁敏感,Torres有晒做藝人嘅本錢喇!(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手楊千嬅以一身型格打扮現身時裝活動,問她平日是否亦以型格打扮湊仔仔Torres上學及放學?她笑言:「湊仔仔嗰陣係丁太,打扮好隨意,因為太早,做丁太最緊要快;做嘢嗰陣係楊小姐,最緊要靚;跑步嗰陣最緊要型,因為老公跑得太快,同佢一齊跑我好似跟班咁,所以都要練吓。」

她又指可能自己的樣子長得比較惡,加上是藝人,有些家長看到她時,不會跟她打招呼,但她其實是一個很喜歡跟人聊天的人。問她是否成為了笑容大使?她笑言:「唔係,我都係人嚟,如果24小時都笑就要睇醫生。我都會黑面,黑面係因為眼瞓同攰。」她又表示自己有與其他家長交流,並從她們身上學到很多東西,例如如何做妻子及做人。

唔想囝囝做童星

她表示星期六將到澳門開演唱會,屆時舉家都會前往睇騷,問到Torres屆時會否上台唱歌?她坦言目前Torres年紀太細,不會讓他上台,但她大爆囝囝很恨上台:「佢聽到音樂會認得我啲歌,不過淨係唱到三個字,但都哼到個音,對未識睇字嘅小朋友嚟講已經好叻。(同佢一齊唱?)唔啦,係嘅話就等佢出嚟做新人,黐住阿媽好麻煩,人哋唔知用咩眼光望佢。依家教小朋友,唔可以同佢哋講唔得、唔準、唔畀,咁係唔得架!只要佢讀完書,就畀佢做自己鍾意嘅嘢。」

提到將來會否支持Torres入行?她坦言控制不到,只能為他調節一條較好的道路,但不能阻止他,她續說:「我喺鬧佢之前,會自己代入咗佢先,我先會出聲,如果唔係,好容易令佢有誤解或者有壓力。」她又表示不打算讓Torres做童星,並笑言平日只要他們一家外出,已是拋頭露面。

自認個樣有攻擊性

而問到有沒有廣告商邀請他們一家三口拍廣告?她表示暫時沒有,並笑言:「可能我個樣好捍衛性,啲人覺得我好煩同有攻擊性。可能佢哋怕我會問好多問題。(廣告商知難而退?)唔知,不過有啲合作過嘅,之後都會再搵番我,可能難搞嘅唔係我本人(指經理人),我講笑。」

鍾意就快D Share啦!