掃呢頁CODE去手機

2015年9月19日 星期六

疑急性肝衰竭 回收男命懸一線





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

「希望有心人士,幫下我個仔!」從事廢料回收工作的43歲譚振雄,患有乙型肝炎30年,上月在內地開工時因感不適,返港就醫,留醫20日方可出院。至前日卻又因出現嚴重黃疸,獲轉介到瑪麗醫院。醫生初步診斷他懷疑是急性肝衰竭,留醫20小時後,他突然昏迷,要轉送ICU並靠儀器協助呼吸。其家人憂心忡忡,譚的母親見兒子情況急轉直下,更哭成淚人。

譚的姐夫指出,「醫生叫我哋盡量搵一啲活體移植,佢冇話講捱到幾耐,只不過話以日計囉,急性肝衰竭係好反覆,可以突然影響好多器官。」現家人只盼獲有心人捐肝,救下O型血的譚振雄。

市民欲捐肝可致電瑪麗醫院查詢。

鍾意就快D Share啦!