掃呢頁CODE去手機

2015年9月28日 星期一

林子善:譚凱琪孖林子善演情侶好開心:佢真係好搞笑 譚凱琪,林子善,



譚凱琪(右)孖林子善演情侶!

next 1/1 pre

譚凱琪大讚林子善好搞笑!

next 1/1 pre

譚凱琪仲話同林子善合作開心又放心!

next 1/1 pre

譚凱琪恨做打女!

next 1/1 pre

藝人譚凱琪(Zoie)在電視城拍攝新劇《城寨英雄》,劇中與林子善演夫婦的Zoie說:「好多人知道我同林子善合作,已經事先提醒我,小心會笑死,子善真係好搞笑,同佢合作開心又放心,佢又帶到我戲。我哋兩個啲戲都係比較輕鬆,唔使好似其他演員咁打,不過我幾鍾意睇人拍打戲,覺得打得好好睇,好有節奏。(想做打女?)我有跟冼灝英師傅學大聖劈卦架,希望第時有機會都試吓。(唔怕整損整傷面口?)都要小心啲囉,記熟啲動作,因為記錯一個動作,隨時自己受傷,或者唔覺意傷咗人,所以拍打戲唔可以發夢,希望第時有機會,我都可以試吓!」

鍾意就快D Share啦!