掃呢頁CODE去手機

2015年9月11日 星期五

謝賢稱同曾江唔係朋友:要畀個教訓佢! 曾江,謝賢,



謝賢否認摑曾江係為咗宣傳。

next 1/1 pre

謝賢話同曾江唔會係朋友,覺得佢為人自大。

next 1/1 pre

謝賢又話因為曾江侮辱佢,所以出手教訓佢。

next 1/1 pre

謝賢對曾江相當有意見。(資料圖片)

next 1/1 pre

謝賢怒摑曾江!(資料圖片)

next 1/1 pre

謝賢早前接受電視台訪問,回應當日掌摑曾江絕非宣傳:「其實我唔想再講佢,因為幾十年前就發現呢個人唔好,同佢唔會係朋友,為人自大,讀多幾年書就睇唔起其他圈中人,而且每拍一部戲就同人鬧交,我好多年前都唔同佢玩喇。」

當重提曾江因「流鼻血」而影響旅遊節目拍攝進度,謝賢仍然相當勞氣:「我話流鼻血好小事,佢就話唔拍,要返去,我覺得神經病,天氣乾就會流鼻血啦。痛風?食藥可以馬上唔痛,佢係都要坐輪椅,唔通要我哋三個推住你去各種地方?平時佢就好開心,跳舞比我跳得仲好,其實啱啱開工,佢都已經成日喺度搶鏡喇。」

謝賢再次強調在作後期配音時,曾江在旁踱步,其實是鄙視他配音配得慢,他說:「佢侮辱我,我忍唔住,咪喺記者會出手囉。我做乜要幫無綫宣傳呀?我係要畀個教訓佢。(唔似你平日性格?)係,我由細到大冇打過人,搞到依家全球中國人都打電話、發短信問我乜事。」

訪問中他又透露與前妻甄珍離婚後,有次食飯另一桌有一位女士跟他打招呼,他返回自己坐位後朋友問他見到沒有,謝賢此時才意識到對方原來是甄珍,令他很是內疚。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!