掃呢頁CODE去手機

2015年9月11日 星期五

徐若瑄早產兒ICU插喉 今日出院喇 徐若瑄,



正所謂:「養兒一百歲,長憂九十九」!為人父母,憂心兒女是常識吧!40歲高齡產婦徐若瑄,早前膽搏膽為老公陀B,其間卧床142日兼捱咗300支安胎針,不過皇天不負有心人,最終上個月喺新加坡順利誕下麟兒「李V寶」Dalton。可惜李寶寶因為早產,出世時僅32周未足月,體重只有4.4磅,所以需要入ICU插喉兼觀察。

今午徐若瑄喺facebook透露,Dalton已經返咗屋企咯:「兒子、歡迎你終於回家了!你出生後這29天來,媽咪每天都思念你,特別是第一、二個星期,看你全身插了那麼多管……知道坐月子不能哭,還是忍不住會流淚……直到有天哭到睡著,睜開眼後視力模糊一小時,才相信真的很傷眼睛,此後我都『忍』,以後才有好健康照顧你!」好感人呀!母親真係考偉大,希望李V寶身體健康、孝順媽咪呀!
囝囝出咗院,又有老公錫錫,幾辛苦都值得
鍾意就快D Share啦!