掃呢頁CODE去手機

2015年9月15日 星期二

王祖藍自爆:TVB充滿宮廷鬥爭 祖藍,TVB,王祖藍,



王祖藍近年靠搵人仔發達,前年先以千三萬買大埔雅景花園獨立屋,上月更離譜,再斥一億一千四百萬買鄰近嘅逸瓏灣頂層連私人泳池複式,賺錢能力可想而知。日前佢出席一個基督教佈道會時,作為虔誠教徒嘅祖藍,對住神,份外真心。佢自揭辛酸史,好多人都知佢爸爸早年患腸癌過身,冇咗經濟支柱,佢同媽媽就相依為命,曾窮到要領綜援。之後媽媽去茶餐廳做侍應,祖藍就做part time半工讀演藝學院。

直至入咗行,生活先得以改善,但初期未紅嘅祖藍,要生存就選擇陪老細食飯,佢話:「有段時間喺tvb,唔係同呢個老細食飯,就同嗰個老細傾吓偈。聖經裡面講好多宮廷鬥爭、謀朝篡位,睇一睇,我覺得聖經真係有晒tvb曾經發生過嘅嘢,仲有好多添!」咦!咁算唔算爆大鑊呀?
演藝學院畢業嘅祖藍,未入大台前,以演舞台劇維生。
鍾意就快D Share啦!