掃呢頁CODE去手機

2015年9月15日 星期二

連詩雅自爆畀人呃爆喊 連詩雅,



連詩雅唔小心「失守」。

next 1/1 pre

連詩雅(Shiga)和周柏豪。

next 1/1 pre

今次咁唔小心。

next 1/1 pre

柏豪喺音樂會壓軸出場。

next 1/1 pre

更與連詩雅台上合唱。

next 1/1 pre

兩人十分落力演出。

next 1/1 pre

早前連詩雅就喺網上發文話自己頭痛和聲沙,但照睇呢一日狀態好似已經無乜事。

next 1/1 pre

兩人音樂會後接受訪問。

next 1/1 pre

連詩雅話玩高空滑翔玩到喊唔係演技。

next 1/1 pre

身穿短裙嘅Shiga訪問期間不慎走光。

next 1/1 pre

歌手周柏豪和連詩雅(Shiga)出席音樂會,其中柏豪壓軸出場,兩人更在台上合唱。

受訪時講到Shiga在網上發文謂自己頭痛和聲沙,問到她有冇事?在旁柏豪即口痕謂:「仲以為啲人讚佢英文好好,一雪前恥冇事添。」十分搞笑。之後Shiga就解釋因為上星期剛從北京回來:「可能好焗同唔夠時間休息,但我唔係病,只係聲沙,嚟緊好多嘢做,我驚自己病,都係發個post同自己打氣。」曾甫潮文而被網友諷為「大文豪」的柏豪即以過來人心態表示:「小心啲打氣,唔係『立亂』打,我要經過好多重審批先撳『發放』。」講番之前Shiga用英文接受外國媒體訪問,被網友大讚英文流利,一雪「rest in piece」前恥,柏豪即恭喜Shiga成功洗底,表示機會難得,Shiga亦表示:「其實最初唔知發生咩事,有朋友同我講見到個訪問,話我講英文好好聽,先知原來有報道講呢件事。(自己開心洗底?)我覺得幾搞笑。」

而柏豪則謂如果網友讚Shiga中文好聽自己才會開心:「因為我成日要教佢中文,由細到大佢講開英文,有啲中文都講唔正,好似香腸個腸字。」接着Shiga則以abc腔示範講出「香cheungrr」,場面搞笑,柏豪續謂:「之前錄音嗰陣都搞咗好耐,所以如果有人讚佢中文好字正腔圓,我就真係好開心,到時會發post恭喜佢。」

至於講到早前他們成間公司到了美國,期間拍真人騷時,Shiga要玩高空滑翔,畏高的她即嚇到喪喊,對此她澄清:「最初都驚人哋以為我扮喊,但喊到咁都幾難係扮,自問演技冇咁叻,唔係宣傳效果!」柏豪就謂可以令成個節目達到宣傳效果,吸引了很多人看。兩人亦表示今次整間公司去了美國再去北京開音樂機會難得,感覺好似之前學校旅行或讀大學時,跟朋友一起玩樂的時候。

講到公司下次想拉大隊過澳洲再拍真人騷玩高空遊戲,柏豪即謂如果去唔成澳洲去澳門都好,亦踢爆Shiga之前有在澳門玩過笨豬跳,但當時Shiga則是被人推下去,對此Shiga表示:「嗰啲人同我講唔使真係跳,叫我扮跳,但要我少少挨前,點知就呃咗我,因為挨前就會失重心跌咗落去。(有冇喊?)梗係有同埋呢啲每一次都唔係我自願架!我唔係話我唔自願,只係有個reason,唔係冇端端我好想玩,次次都喊住完成。」講到Shiga寧願着三點式開船P都不肯玩降傘等高空遊戲,柏豪即笑言:「咁又係,我都想睇呢個。」而訪問期間,身穿短裙的Shiga不慎走光露出底底。

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!