掃呢頁CODE去手機

2015年9月2日 星期三

歌迷為撲靚飛博火 Twins籲以和為貴 Twins,



歌迷為咗訂Twins演唱會飛而公然開火,阿嬌就呼籲歌迷要圑結一致。

next 1/1 pre

阿嬌承諾可為歌迷解決分飛問題。

next 1/1 pre

Twins希望歌迷以和為貴。

next 1/1 pre

霍汶希(資料圖片)

next 1/1 pre

組合Twins將於今年12月31日至明年1月2日舉行三場演唱會《Twins LOL Live Hong Kong》,大批歌迷為爭奪靚座位的門票而在微博開火。據知來自中、港、台、星馬等地的歌迷組織訂票團,疑因主辦單位未有公開訂票詳情,而且微博上有人誤傳某地區的歌迷訂到「頭位」的消息,令歌迷怕買不到飛而掀起罵戰,此事令蔡卓妍(阿Sa)及鍾欣潼(阿嬌)大為頭痛。

阿嬌在微博留言,呼籲歌迷要圑結:「請不要再標籤自己是屬於哪一個歌迷會,因為我們很公平,一視同仁。」又承諾助手可為歌迷解決分飛問題。阿嬌又透過助手表示:「歌迷每場演唱會都話要預訂過千張飛以上,佢哋擔心啲靚位唔夠分,所以咪嗌交。(點樣解決?)可能會抽籤,希望歌迷以和為貴。」Twins經埋人霍汶希則說:「分飛一定做到好公平,大家唔使擔心。」

鍾意就快D Share啦!