掃呢頁CODE去手機

2015年10月17日 星期六

34C歐陽巧瑩冰衣解放:後生唔晒幾時晒 歐陽巧瑩,



歐陽巧瑩原來游水都唔差。

next 1/1 pre

歐陽巧瑩

next 1/1 pre

歐陽巧瑩年僅廿二歲。

next 1/1 pre

身高:1米65

next 1/1 pre

三圍:34C、24、35

next 1/1 pre

絕對有機成為宅男女神。

next 1/1 pre

同男朋友亦好似相處得唔錯。

next 1/1 pre

歐陽巧瑩好大機會會喺下年做奧運Angel。

next 1/1 pre

運動咁叻嘅佢絕對合適。

next 1/1 pre

身材絕對唔差!

next 1/1 pre

歐陽巧瑩接受《東網》訪問。

next 1/1 pre

明年8月是四年一度的國際體壇盛事奧運在里約熱內盧舉行的日子,《好報》早前獨家披露無綫將出動「八大咪神」, 組成名為「U20」的超級女團擔任奧運節目Angel!向來以健康性感及活力見稱的歐陽巧瑩獲欽點成為團中重心人物,她笑說:「我都係睇新聞先知,唔知係咪真係成事,如果係就當然開心,因為奧運係四年一次嘅盛事!我哋8個女仔圍內有傾過,我又咁啱個個都識、個個都熟,之前同Toby(陳庭欣)傾偈,佢做領軍,我都忍唔住叫佢一聲『大姐姐』!」

「蝶背蛙自」瓣瓣掂

現年22歲的她笑言團名不應是「U20」,應改為「U30」:「我哋嘅年紀都過晒20歲,應該改名叫『U30』先啱!」除了Tammy,獲睇好加入「U20」的成員還有陳庭欣、陳婉衡、范文雅、張秀文、陳瑋琪、劉溫馨及林泳淘,人緣向來極佳的Tammy大方點評一眾好姊妹:「如果真係要點評佢哋,咁我只可以話我最鍾意陳婉衡!我成日見到佢,拍嘢又經常一齊拍,連我作為女仔都心動,佢身材真係好到冇得彈!至於喺奧運知識方面,當然揀Toby佢之前都做過,知道好多相關資訊,所以呢兩個姓陳嘅都好掂!」

Tammy向好姊妹笠高帽,但直言自己也有個人優勝之處,熟水性的她原來是一名游泳健將,泳術甚至媲美專業泳手:「我嘅優勝之處呢……夠冷酷囉!講笑咋!其實我以前真係游開水,仲有玩跳水,『蝶背蛙自』四式都OK。一個人愈精一樣嘢、對嗰樣嘢愈有興趣,做起嚟就更加得心應手!如果叫我講啲完全唔識嘅項目,例如欖球同體操呢啲就極之唔熟,咁啱講游水會好開心!如果話有咩優勝地方,就係我有一樣專長!」

身材弗爆的Tammy不時大方晒相騷Quali,更參與泳衣騷任睇唔嬲,問到會否擔心觀眾認定她靠身材上位?她貫徹敢言作風說:「趁住後生唔晒幾時晒?」她續說:「我一啲都唔驚人哋話我靠身材上位,坦白講,我覺得自己身材唔係特別好,又唔覺得特別豐滿,好似上次行泳衣騷,其他3個女仔一睇就知大好多同我嘅上圍差得遠。我覺得無謂比較邊個身材最好,最緊要係出嚟個感覺舒服。大家話我大方又唔係咩壞事,我肥嗰陣就肯定唔會大方,如果Keep得好、出嚟效果又健康,趁後生咪晒吓囉!如果去到30幾歲嗰陣仲着套泳衣行出嚟,我都擔心人哋會點睇我!我會咁睇啦,如果係靚就趁後生晒吓!」

冇信心Keep到老

最近「美魔女」當道,有「五十胸」之稱的羅霖以半百之齡出寫真,更紅遍國際!尚有近30年才滿50歲的Tammy聞言打定輸數,笑稱沒有毅力挑戰「活到老,Keep到老」:「Keep到我一定出(寫真)啦,但我諗比較難喇!我都清楚如果50歲仲要Keep到咁真係要好大努力同好有恒心,大家都係女人,知咩事咪話50歲,就算到40歲Keep到身材,都要Keep埋皮膚同個樣,所以真係難!」

由參選港姐到入行發展,Tammy最初只為與朋友拍住上,後來逐漸對演藝事業產生興趣,愛廣交朋友的她在圈中不乏知心好姊妹:「一開始係楊晴話:『不如一齊去選』跟住就一齊報名,之後佢有合約問題玩唔到呢個比賽,我收到無綫電話就繼續玩,所以一開始只係同朋友試吓、學多啲嘢見多啲,一路做落去識咗一大班朋友。第一個識嘅係阿Moon(劉佩玥),我同佢幾啱傾,後來仲發現我哋原來有一大班圈外共同朋友!」

Tammy入行以來主持過多個節目,今年6月在沙巴拍攝J2節目《3日2夜》時遇上地震,令向來Man爆的她都大叫怕怕:「最深刻係去沙巴遇上地震,係人生第一次經歷地震,依家都仲記得嗰陣嘅感覺!嗰刻真係幾驚,因為沙巴唔係成日發生地震嘅地方,唔同去日本,你會對當地建築同緊急疏散措施有信心,但沙巴幾乎冇試過地震,所有建築物同人民對地震嘅危機感都偏低。我知道地震嗰陣,當地所有人都勁驚慌係咁跑,我哋作為遊客一定更加驚!我當時即刻諗起好多有關末日同大災難嘅電影,真係唔知下一分鐘命運會如何,但就算遇到地震我哋都堅持拍完節目,做完覺得自己好叻,出到嚟個樣都仲係笑緊!」

天生黑面最自在

Tammy對主持工作逐漸上手,她坦言對拍劇及拍戲都有興趣,更挑選了最具挑戰性的兩大角色:「我想試吓做精神分裂症患者或者做甜美少女,我平時比較冷漠,有試過去搵會令自己開心嘅事,但原來唔使笑就可以令我開心!如果我真係做甜姐兒嘅話,啲朋友應該會即刻同我絕交!」

月前,Tammy與男友林師傑公開戀情,經常被拍得出雙入對,感情穩定。Tammy性格爽朗,不論是工作需要還是私下生活,她都樂於展示姣好身材,問到男友會否詐型呷醋?她笑稱男友只會投訴她肥,又大爆彼此的相處方式是互相取笑,愈窒愈開心:「我瘦嗰陣佢就唔會詐型,肥嗰陣就會話:『核突呀!』我哋之間嘅溝通方式係咁,會互相取笑,當係互相監督!」

她又坦言身為藝人無時無刻都要保持警惕:「始終做呢行包裝好緊要,冇理由出到嚟呢度一舊肉,嗰度又一舊肉!」提到男友緋聞多多,Tammy自爆彼此由朋友昇華到戀人關係經歷了很長時間,林師傑過往的緋聞她統統知道,但百分百信任男友:「我唔介意佢以前啲緋聞,我哋做咗一段時間朋友先一齊,佢以前所有嘢我都知得一清二楚,佢冇必要呃我。我本身性格豪爽,有嗰句就講嗰句,兩個人之間乜都講,最緊要知道佢依家係咩人就得!」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!