掃呢頁CODE去手機

2015年10月18日 星期日

海洋公園狂歡玩到閂門 嘉穎拖陳凱琳嗒糖返家 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,



海洋公園狂歡玩到閂門 嘉穎拖陳凱琳嗒糖返家



其他影片:>>






玩到海洋公園閂門 嘉穎凱琳嗒糖返家

【爆相爆片】

【海洋公園→天后→大坑】現年46歲的鄭嘉穎與24歲的陳凱琳(Grace)承認發展「父女戀」,為迎合女友,嘉穎投其所好冧女。前晚有讀者爆料,指嘉穎跟女友及Grace細佬等一班年輕人去海洋公園,嘉穎陪玩越礦飛車、探鬼屋兼食糖水。至昨凌晨2時許,一對小情侶返回嘉穎屋企。

鄭嘉穎和陳凱琳今年4月孖住出發到荷蘭拍攝劇集《殭》時撻着,有指Grace不時等嘉穎收工,二人又經常離隊,其後Grace被影到去男方家過夜斷正,關係正式公開。相戀近半年,有傳Grace父母不接受嘉穎年紀大,而嘉穎過去三個月都要返內地掘金,與女友分隔兩地。加上靚女多人追,Grace先後與洪永城和陳展鵬傳緋聞,幸一切無礙「穎琳戀」繼續相愛。



【甜蜜拖手】

■鄭嘉穎和陳凱琳趁昨日凌晨街上冇人,即手拖手取車,甜到爆!

攝影:梁繼光



【排隊陪玩】

■嘉穎前晚陪女友陳凱琳到海洋公園玩,不怕人多齊排隊玩越礦飛車。

讀者提供圖片



【越礦飛車】

■陳凱琳與嘉穎同坐一卡車,陳凱琳興奮拍手。

讀者提供圖片



【上車掃背】

■嘉穎輕掃女友玉背,為她開車門顯風度。

DV圖片

興奮陪玩越礦飛車

最近嘉穎和Grace難得一齊不用開工,可以盡情享受拍拖生活。前晚讀者呂小姐透過本報爆相爆片,指見到嘉穎與Grace一齊去海洋公園玩,同行還有五、六位年輕人,呂小姐稱在等玩越礦飛車期間,見到嘉穎與Grace着住黑色情侶裝一齊排隊,雖然現場有好多人,但嘉穎都冇避嫌,有講有笑,望落嘉穎似乎後生了20年!片段中見Grace和嘉穎同坐一卡車廂,出發時Grace興奮拍手,有現場市民好奇問:「係咪拍緊戲呀?」據悉他們之後還夜探鬼屋,Grace玩得好盡興,玩到樂園閂門才捨得離開。

直至晚上11時許,鄭嘉穎、Grace與同行友人離開,原來Grace弟弟及其女友、Grace好姊妹賴慰玲亦有同行。乘扶手電梯時,鄭嘉穎刻意與Grace隔幾個身位,直至行到停車場後,一班人分開坐上兩部車。Grace與弟弟及弟弟女友同坐上嘉穎的寶馬跑車,當Grace準備上車時,嘉穎即掃一掃女友面珠,又輕撫她的背脊,之後嘉穎再幫她閂車門,Grace全程笑笑口。

一行人揸車到天后甜姨姨甜品店食糖水,他們坐在樓上靠窗位置,不過嘉穎似乎怕被人認到,全程拗住條腰坐,等窗外的人見不到他。未知是否同行友人比較後生,估計全部都是Grace的朋友,嘉穎明顯難搭嘴,無聊一個人落樓下連煲兩支煙,企在街上傾電話。



【甜品滋潤】

■嘆甜品時,嘉穎坐近窗口,但經常彎腰似乎怕人認到。



【落樓煲煙】

■嘉穎與一班年輕人話題不多,無聊獨自落樓連煲兩支煙。



【載返鄭家】

■嘉穎駕車載陳凱琳返自己屋企,之後未見陳凱琳落樓。

嘉穎:鬼屋好新奇

食足兩小時,嘉穎和Grace先送友人上的士及另一架私家車,嘉穎同Grace本來在人多的時候都表現得好小心,嘉穎不時周圍望。見凌晨2時多,終於放下戒心,嘉穎和Grace拖手去取車,嘉穎幫Grace開車門,盡顯風度。兩人一齊返回嘉穎的大坑寓所,記者等了一會仍未見Grace離開,應該是在嘉穎屋企過夜。

回復年輕心境的嘉穎似乎已尋回「初戀」感覺,昨日在電話中難掩甜蜜之情,他笑說:「我由中學到𠵱家都好耐冇去呢啲地方玩,我喺海洋公園廣告見到羅蘭姐,就好有興趣去睇吓。呢排放假,所以咪盡情玩吓囉,同女友等一班人一齊去,可惜見唔到羅蘭姐,但睇鬼屋都好新奇、好開心、幾得意吖。」

採訪:徐錦池、鍾國仁

攝影:梁繼光



【陳弟拖女】

■陳凱琳的孿生弟弟拖女友入糖水店。

鍾意就快D Share啦!