掃呢頁CODE去手機

2015年10月18日 星期日

狄易達逢鬧交都用擁抱冧番吳亞馨 狄易達,吳亞馨,



狄易達話每次鬧交,一個擁抱就可以氹番吳亞馨!

next 1/1 pre

狄易達相隔兩年再開演唱會,坦言緊張!

next 1/1 pre

狄易達話每朝出門口都會同媽咪擁抱!

next 1/1 pre

狄易達爆自製紀念冊送畀吳亞馨做生日禮物!

next 1/1 pre

狄易達指今次開騷,女友會嚟港捧場!

next 1/1 pre

狄易達今次冇同女友擁抱,不過就同在場嘅吳若希擁抱,仲出現禮貌手!

next 1/1 pre

攬完吳若希,仲攬埋釗峰!

next 1/1 pre

周國賢(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手狄易達為十二月假九展的演唱會舉行發布會,獲吳若希(Jinny)、釗峰@C AllStar、周錫漢及舞蹈團隊Dance Kingdom等到場支持。

邀周國賢做嘉賓

達仔表示相隔兩年再開演唱會,這次的場地規模更大,所以非常緊張,說:「13年喺新光,容納到一千人,每次容納到三千人,雖然市道唔好,但我會加油!」演唱會嘉賓方面,達仔透露已邀請了周國賢,說:「好開心,一直想同佢做結他嘅crossover!」他又提到這次的個唱名稱為《擁抱》,說:「呢個動作好簡單,雖然見唔到對方,但又可以擁抱到愛。除咗愛,都可以係擁抱夢想。」問到可有經常擁抱女友吳亞馨?他說:「當然會,有時鬧交一個擁抱就得。(試過?)多數都係,但唔只鬧交,每次我哋分別都會擁抱,仲有我每朝出門口都會同阿媽擁抱。」

親製紀念冊送女友

至於女友屆時可會前來捧場?達仔表示一定會,台灣的好友亦會到場支持,說:「所以今次Rundown都會多啲國語歌。(拉佢上台?)唔會喇,有諗過,但等我去台灣開騷先。」而女友本月初生日,他就親手造了一本紀念相冊送給對方,說:「因為今年係我哋第一年過嘅生日,所以就自己整咗生日禮物畀佢,佢都有感動到喊!」

提到Jinny指達仔奪去了自己第一次在公開場合的床戲,要他償還第一次作補償,達仔笑說:「我要諗一諗先,條數會找嘅!」

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!