掃呢頁CODE去手機

2015年10月18日 星期日

千嬅否認為搵學校同老公嗌交 千嬅,楊千嬅,



【養兒一百歲】千嬅否認為搵學校同老公嗌交

2015-10-18 17:15:00



(攝影:陳順禎)

楊千嬅同林海峰(Jan)演出嘅新戲《哪一天我們會飛》將於下月5日上映,今日導演黄修平率男女主角及三位新人游學修、蘇麗珊同吳肇軒到尖沙嘴The One出席電影啟航禮,三位新人着校服唱主題曲,千嬅同Jan峰跟粉絲玩遊戲,游學修嘅電影扮演Jan嘅年青版,兩人合照時,由於游學修高過Jan半個頭,Jan要屹高雙腳,游學修就擘大腳相就,十分搞笑。

今日千嬅個樣好攰,佢話:「係呀,今朝好早要湊仔上堂打波,唔好成日跟住媽咪姐手姐腳。」問拍呢部戲有冇諗番中學回憶?千嬅話:「以前讀書好多課外活動,自己讀女校,如果嗰時好多人追會改寫自己命運,我唔會考護士唔會有今日,細個好醜樣頭髮鬈又箍牙又戴粗框粉紅色眼鏡,總之人生最核突三類嘢放晒自己身上,如Jan見到一定追住我放youtube,所以當時好難有姻緣。」Jan聞言抵死話:「畀我見到以為撞鬼。」

對於蘇麗珊喺電影扮自己嘅後生版,千嬅話:「佢靚女同身材好。」蘇麗珊憑呢部戲獲提名台灣金馬獎最佳新演員,千嬅恭喜對方:「好開始,希望現實版都可以攞獎。」

此外,有周刊話千嬅同老公丁子高為幫囝囝搵學校嗌交,千嬅否認:「唔會,最精采嗰啲喺真人騷(《極速前進》)鬧晒,我哋唔會為搵學校而鬧,而且周刊提嘅學校我哋冇報過,我想澄清番呢件事,唔想得失報咗嘅學校,囝囝o依家K2,仲有一年先搵學校,我理念係信條命,所以乜都報晒,攬珠又佢搞,自己亦會報晒。」有兩個女嘅Jan邊聽邊笑:「我聽到好似回到初衷,我理解嘅,我相信周刊講佢哋兩公婆有鬧交,其實太太係會緊張,可能先生提出唔太好提議。」問到佢當年點幫囡囡報學校?Jan話:「當初我乜都報晒。」千嬅:「盡做,正常父母都係咁諗。」Jan仲話:「不過我會推薦周刊講其中一間學校,因為我係舊生。」千嬅聽到即話:「我老公都係喎。」

另《我的少女時代》喺香港首日開畫票房95萬,而當年千嬅嘅《五個小孩的校長》開畫60萬,千嬅話:「我覺得好好,大家都好青蔥,大家可以抱住呢個情懷睇呢部戲,老公睇咗《我的少女時代》覺得好有情懷,相信大家睇《哪一天我們會飛》會有感動,更加有共鳴。」至於有傳nowTV開台劇《瑪嘉烈與大衛》搵Jan聲演邵仲衡的心聲,Jan否認:「乜都未聽過喎。」







蘇麗珊喺電影扮千嬅嘅後生版



游學修高過Jan,影相要擘大腳就佢





千嬅話冇因為同仔搵學校嘅事而同老公嗌交

鍾意就快D Share啦!