掃呢頁CODE去手機

2015年10月5日 星期一

認同嘉穎善意批評 陳凱琳感激男友鼓勵 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,



陳凱琳感激嘉穎(圖)鼓勵,仲男友上身狂揼洪永城!

next 1/1 pre

陳凱琳話平時冇打開拳,不過個樣好狠喎!

next 1/1 pre

睇落OK呀,拳拳有力咁!

next 1/1 pre

陳凱琳出拳搞到洪永城好驚咁!

next 1/1 pre

嚇死洪永城

next 1/1 pre

洪永城輕拍陳凱琳纖腰,場面搞笑!

next 1/1 pre

陳凱琳話最近冇時間同男朋友拍拖,因為要趕拍《巨》劇!

next 1/1 pre

子羚見到大隻佬即High爆!

next 1/1 pre

子羚笑得好甜呀!

next 1/1 pre

齊齊影合照!

next 1/1 pre

子羚之後又同黃智雯「對打」!

next 1/1 pre

陳凱琳似乎對打拳好有興趣!

next 1/1 pre

陳志健!

next 1/1 pre

大合照!

next 1/1 pre

無綫藝人陳凱琳(Grace)、洪永城(Tony)、姚子羚等出席台慶劇《張保仔》活動,席間,一眾演員即場測試體能又戴上拳套玩對打,與Tony玩「掂膊遊戲」時,Grace更遭對方不慎輕拍纖腰,場面搞笑。至於一向形象斯文的子羚,看到大隻紋身外國人示範時,即刻High爆尖叫兼面紅,跟對方玩「掂膊」時又失控周圍摸,確實有「揩油」之嫌!連同場的陳山聰也不禁笑謂:「睇佢個樣幾咸濕,平時跑步都冇笑得咁甜!」

跟嘉穎學打拳?

事後,Grace表示平日沒有打拳,但有跳繩及打羽毛球,那麼男友鄭嘉穎最耍家的網球呢?她說:「因為需要成個手力,我怕唔夠力,加上喺戶外打,所以唔想成日曬,不過唔緊要,我可以幫佢打氣。」提到嘉穎於《拳王》中有打拳戲,Grace坦言未有追看劇集,又稱不知道男友是否擅長打拳,只知陳山聰、陳志健好打得,並謂:「啱啱見到黃智雯打得好有型,我唔排除將來想試吓(打拳),嘉穎都話拍劇打上癮、好好玩,學完都想繼續鍛煉番。」

唔想以「新人」為藉口

談到早前遭黃秋生批評演技,嘉穎則力撐女友「有Character」兼相信對方會短時間躍進,Grace說:「佢不嬲都好鼓勵我,加上佢個人好中肯,佢睇過一集都話有時我啲身體語言太用力,但呢啲係善意嘅,如果一味話我做得好好,但原來係唔好,咁對我都冇建設性幫助,所以好感激佢畀鼓勵我。」並謂自己給予自己的評價最差,即使身邊親朋戚友都指新人算不錯,但她直言不想以「新人」作藉口:「我覺得自己可以做得更好,希望今次睇完可以改善番,大家畀時間我進步。」

情緒影響拍新戲?

對於男友力撐是否冧爆?正拍攝《巨輪II》的她說:「多謝佢,希望自己正面睇呢件事,有時都畀自己情緒影響到,依家拍緊劇都唔想將心情帶入劇,多謝佢鼓勵,我會盡力去做。(是否加分?)佢個人一向誠實,有嗰句講嗰句,身邊好多人鼓勵都好開心。」並謂即將到澳門取景,故近日埋首趕拍《巨》劇,因此無暇跟男友拍拖。

鍾意就快D Share啦!