掃呢頁CODE去手機

2015年10月5日 星期一

困機艙逾17小時 薛凱琪呻爆:紐約都去到 17,薛凱琪,



薛凱琪今次真係呻到樹葉都落呀。

next 1/1 pre

隔住個口罩都覺得苦悶呀。

next 1/1 pre

真係紐約都去到呀!

next 1/1 pre

薛凱琪感激一班空姐嘅照顧。

next 1/1 pre

薛凱琪IG

next 1/1 pre

原本唔想食嘅餅乾。

next 1/1 pre

因為被困機艙太肚餓,所以薛凱琪最終頂唔順,開咗包餅嚟食。

next 1/1 pre

黑仔嘅薛凱琪,唔知係咪受尋日颱風影響,唔單止唔能夠如願喺尋晚九點半抵達香港,仲要慘遊飛機河,香港轉飛台灣再轉飛廣州先降落到。不過故事仲未完結,降落咗喺廣州之後,Fiona喺無得揀嘅情況下,被困喺一個冇冷氣嘅機艙長達超過五小時,令佢苦悶呻爆。

經過十七個小時嘅折騰,Fiona終於可以由廣州轉移返香港,佢喺望見家鄉嗰刻,上載咗張就算見唔到個樣,都feel到佢有幾咁苦悶嘅自拍相,另外留言:「從馬來西亞到香港,去不了...結果到現在十七個小時了。總共在廣州飛機裡(裏)沒東西吃的情況下等了十個小時,終於起飛了。這是什(甚)麼回事?!?!等我回到香港的時候,紐約都能去了。從來不知道馬來西亞離開香港那麼遠。我快累死和餓死了。」

最後,薛凱琪仲不忘報平安,多謝空姐不辭勞苦照顧佢之餘,仲好感恩,夠晒正能量:「回來了,在飛機上祈禱了多少次,終於安全到步(埗)。十七個小時,所有空姐都沒睡去服侍我們,辛苦她們了。還有很感謝上帝讓我回家看貓咪,和明天能上課學唱歌。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!